ایلام-تابناک-مادر ای بانوی مهر و مهربانی، قصه خوبی و مهربانی از تو آغاز می شود، حدیث زندگی بخشی و گذشت و فداکاری از تو روایت می شود و سرچشمه همه خوبیها از تو نشات می گیرد.
کد خبر: ۲۰۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 29 March 2016
مادر ای سراپا خوبی، از بخشنده تر از آفتاب و زلال تر از آب، ای پاک تر از آسمان و شفاف تر از آب، تو بهترین مخلوق خدایی و جنس قلب و روحت از جنس مهربانی است زیرا تو تنها فرشته زمینی که خداوند برای زندگی بخشی به وجود انسانها آفریده است.

مادر، تو می بخشی جان رابه فرزندت، از شیره جانت جسمش را می پروری و با صبوری و مهربانیت ناز و نوازش می کنی کودکت را. مادر ای تمام قصه های خوب دنیا، چه شب ها تا صبح بیداری تا تن تبدار میوه جانت را آرامش بخشی.
با دردهایم درد می کشی با گریه هایم گریانی و در همه غم ها و غصه هایم دلتنگ تر از من به سوی آسمان دستانت را بلند می کنی و برای آرامش و آسایش و سلامتی و خوشی ام از خداوند طلب مهربانی و لطف می کنی.
ای با گذشت تر از همه مخلوقات الهی تو به من از شیره جانت می چشانی، با وجود اینکه بدنت به آن نیاز دارد و سالهای بعد در اثر کمبود کلسیم استخوان هایت ذوق ذوق می کند و پوکی استخوان می گیری، دندانم درد می گیرد و همه وجودت را خالصانه به من می بخشی تا من جان بگیرم.
خم به ابرو نمی آوری از همه وجودت می گذری تا من شادمان باشم، حتی لحظه ای تاب و طاقت غم ها و غصه هایم را نداری، به راستی که تو فرشته ای و خداوند با همه نازها و زیبایی ها تو را خلق کرده و جنس قلبت را حریر و ابریشم بافته تا تمام مهر و مهربانی را با تمام وجود به من ببخشی.
مادر ای شیرین ترین فریاد، ای زیباترین آواز کودکی ام، ای سینه ات آرام ترین مکان دنیا، ای آغوش پر مهرت نرمتر از احساس و گرمتر از بودن با همه وجودم تو را دوست دارم.
چهارشنبه 11 فروردین سال 95 مصادف با 20 جمادی الثانی 1437 هجری قمری سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است.
برای سلامتی و شفای همه مادران در قید حیات و شادی روح همه مادرات در گذشته صلوات./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار