همزمان با آغاز فصل کاری و ساماندهی دریاچه شورابیل عملیات اجرایی کمربندی دوم دریاچه شورابیل اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۲۰۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 29 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهردار اردبیل در مراسمی که عصر امروز در مجتمع تفریحی و توریستی شورابیل اردبیل برگزار شد، بر ضرورت اجرای این کمربندی تأکید کرد و اظهار داشت: با اجرای این پروژه، زمینه برای بهره‌برداری مناسب‌تر گردشگران از فضای توریستی و تفریحی شورابیل مطلوب‌تر و مناسب‌تر فراهم می‌آید.

وی با اشاره به برنامه‌های عمرانی شهرداری اردبیل در سال جاری، یادآور شد: با تاکید شورای شهر و مساعد شدن شرایط جوی ما کارهای عمرانی را آغاز کردیم و تلاش‌مان بر این است تا یک توسعه همه‌جانبه در این بخش رقم بخورد.

شهردار اردبیل عنوان کرد: توسعه منطقه نمونه گردشگری و بازگشایی معابر از جمله برنامه‌هایی است که در سال جدید شهرداری اردبیل آنها را دنبال می‌کند.

لطف‌اللهیان بیان کرد: شهرداری اردبیل طرح توسعه منطقه نمونه گردشگری را در سال جدید با هدف سر و سامان دادن به اوضاع این منطقه دنبال می‌کند و بازگشایی معابر جدید و آغاز عملیات اجرایی رینگ دوم دریاچه شورابیل از مهم‌ترین این اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها است.

وی، ایجاد کمربندی سواری شورابیل، راه مجزای دسترسی شورابیل را از شهرک‌های نیایش، کوثر و نادری و همچنین راه ورودی اصلی شورابیل به عنوان مسیر فراهم شده برای دسترسی به شورابیل از مهم‌ترین اقدامات اعلام کرد.

شهردار اردبیل متذکر شد: این مسیرها شامل جنب نمایشگاه بین‌المللی، جنب موزه دفاع مقدس، ورودی از طرف مسکن مهر نیایش و کنار گذر کانال تغذیه شورابیل و ورودی اصلی است.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: در این مسیر و با هدف رفاه حال گردشگران و همشهریان و به منظور استفاده از دور دریاچه شورابیل مسیرهای پیاده‌رو، پارکینگ، کمپ، قطار چرخ لاستیکی و ایستگاه دوچرخه پیش‌بینی شده که این موارد و پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و 860 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: امیدواریم بستر و زمینه‌ای فراهم آید تا اجرای این پروژه‌ها به توسعه مناسب و مطلوب‌تر شورابیل کمک کرده و بیش از هر زمان دیگر بستر حضور گردشگران و مسافران در منطقه نمونه گردشگری شورابیل فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار