کد خبر: ۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 08 April 2015
معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ وارشاداسلامي، از افتتاح ۴۰۰ كانون فرهنگي و هنري مساجد در دانشگاه ها در دولت يازدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاري شبستان ، حسین نوش‌آبادی، معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ وارشاداسلامي ، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه هاي مختلف، فعاليت دارد كه توجه به كتابخانه هاي عمومي و كتابخانه هاي مساجد از آن جمله محسوب مي شوند.

وي افزود: 19 هزار باب كانون فرهنگي و هنري مساجد در كشور فعاليت مي كنند كه قريب به 2 هزار باب از آنها در دولت يازدهم شكل گرفت.

نوش آبادي با اشاره به اينكه 5/4 ميليارد تومان به كتابخانه هاي مساجد، كمك شد، اظهار كرد: 400 كانون فرهنگي و هنري مساجد در دانشگاه ها در دولت يازدهم، تشكيل شد.

وي بيان كرد: 113 هزار عنوان كتاب چاپ و توزيع شد و شمارگان آنها به 223 ميليون جلد رسيد.

نوش آبادي به نمايشگاه كتاب در تهران اشاره كرد و افزود: نمايشگاه كتاب در سال جاري از 26-16 ارديبهشت با حضور رئيس جمهور، افتتاح مي شود.

وي با اشاره به اينكه كار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي فقط هنر نيست، اظهار اميدواري كرد كه  همدلي و همزباني دولت و ملت با همكاري و مشاركت و اعتماد متقابل، افزايش يابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار