در نوروز95
رئیس پلیس راه انتظامی ایلام از کاهش 70 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در راه های برون شهری این استان در نوروز 95 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 31 March 2016

رئیس پلیس راه انتظامی ایلام از کاهش 70 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت در راه های برون شهری این استان در نوروز 95 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری بدون اشاره به آمار تصادفات رانندگی در این ایام گفت: همچنین از آغاز تعطیلات نوروز 95 تاکنون حوادث رانندگی منجر به جرح در راه های این استان نیز 10 درصد در مقایسه با نوروز پارسال کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه اکنون ترافیک روان در جاده های استان حاکم است و هیچ مشکلی در زمینه تردد وسایل نقلیه وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به روبه پایان بودن تعطیلات نوروزی از همه رانندگان وسایل نقلیه به ویژه مسافران درخواست داریم با احتیاط و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه انتظامی ایلام افزود: خوشبختانه نوروز امسال با وجود افزایش چشمگیر تردد خودرویی و استقبال گردشگران غیربومی از جاذبه های این استان در مقایسه با نوروز سال گذشته، تاکنون حادثه مهم رانندگی در راه های استان نداشته ایم.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: جاده ایلام - مهران به سبب مسیر تردد زوار عتبات عالیات عراق و کاروان های راهیان نور و همچنین وجود جاذبه های گردشگری زیبا، پر تردد ترین و شلوغ ترین راه استان ایلام به شمار می رود.
وی ادامه داد: پس از آن، بیشترین تردد مربوط به راه ایلام - دره شهر به عنوان مسیر هدف گردشگری است که از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون این راه یکی از مسیرهای عمده و اصلی گردشگران و مسافران نوروزی استان بوده است.
رئیس پلیس راه ایلام همچنین مسیر تنگ کوشک در شهرستان ایوان و دره اغوان ایلام را از دیگر راه های پرتردد استان ایلام عنوان کرد و گفت: بیشترین رفت و آمدهای خودرویی در تعطیلات نوروز در این راه ها انجام شده است.
ناصری به رانندگان توصیه کرد با توجه به دو طرفه بودن جاده ها و توپوگرافی خشن راه های استان از سبقت، سرعت بالا و نیز انحراف به چپ خودداری کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار