بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: از ساعت 7 صبح روز 12 فروردین‌ماه تا ساعت 24 روز 14 فروردین تردد تمامی تریلر و کامیون‌های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
کد خبر: ۲۰۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 31 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

شهردار نطنز گفت: طوفان دوشنبه شب نطنز یک میلیارد ریال به این شهرستان خسارت وارد کرد.

محسن تجویدی اظهارکرد: طوفانی با سرعت 126 کیلومتر بر ساعت دوشنبه شب شهر نطنز را در نوردید که بر اثر وقوع آن تعدادی درخت شکسته شد و دیوار برخی منازل فرو ریخت و به برخی خودروها نیز خساراتی وارد شد.

وی خسارت تقریبی طوفان نطنز را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در یکی از حوادث ناشی از طوفان زنی میانسال از شهروندان نطنز نیز مصدوم شد که توسط اورژانس 115 جهت درمان به بیمارستان خاتم الانبیای این شهر اعزام گردید.

به گفته وی چند اکیپ از نیروهای آتش نشانی به همراه گروهی از نیروهای داوطلب به همراه نیروهای خدماتی شهرداری به سرعت وارد عمل شدند و تا بامداد روز سه شنبه معابر مسدود شده را بازگشایی کرده و تمامی مسیرها نیز پاک سازی شد.

ماشین های سنگین حق تردد در جاده های اصفهان را ندارند

غلامرضا شهریاری اظهار داشت: با توجه به پایان یافتن تعطیلات نوروزی و عزیمت مسافران به سمت منازل خود راه‌های برون‌شهری استان در روزهای 12 و 13 فروردین با حجم بالایی از ترددها مواجه می‌شود، به همین دلیل پلیس راه استان برای روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی محدودیت‌هایی طی این دو روز در جاده‌های مواصلاتی استان به اجرا می‌گذارد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 7 صبح روز 12 فروردین‌ماه تا ساعت 24 روز 14 فروردین تردد تمامی تریلر و کامیون‌های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

شهریاری اضافه کرد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسد شدنی و دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در روز 13 فروردین در کلیه محورهای برون‌شهری استان نیز ممنوع است. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: همچنین محور اصفهان – شهرکرد در محدوده پل غدیر نیز به دلیل عرض کم جاده و ترافیک سنگین نیز محدودیت ترافیکی به اجرا گذاشته می‌شود.

3 کشته در تصادفات جاده‌ای اصفهان

غلامرضا شهریاری اظهارکرذ: ساعت 22 دهم فروردین، یک دستگاه خودروی سواری «ام وی ام» به علت عدم توجه به جلو با سواری زانتیا، برخورد که در این حادثه متاسفانه راننده زانتیا فوت و یک نفر از سرنشینان زانیتا و یک نفر از سرنشینان «ام وی ام» مجروح شدند.

وی افزود: ساعت 11 و 20 دقیقه روز گذشته نیز یک دستگاه خودرو سواری سمند در محور سگزی به کوهپایه از جاده منحرف و واژگون شد که در این حادثه سرنشین 60 ساله خودرو در دم فوت کرد.

این مقام مسئول از وقوع واژگونی یک دستگاه وانت کاپرا در محور شهرضا به مبارکه خبر داد و گفت: در این سانحه که در ساعت 12 و 45 دقیقه روز گذشته رخ داد راننده 75 ساله خودرو در دم جان باخت.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار