تعطیلات نوروز که مصادف است با شکوفاشدن طبیعت فرصتی است که افراد بعد از یکسال کار وتلاش بی وقفه بتوانند با خاطری آسوده ودر کنار اعضای خانواده خود در این ایام به استراحت وتفریح بپردازند اما دراین بین سازمانهایی وجود دارند که کارکنان آن دراین ایام بصورت شبانه روز کار وخدمت خود را هیچگاه رها نکردند
کد خبر: ۲۰۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 31 March 2016
تعطیلات نوروز که مصادف است با شکوفاشدن طبیعت فرصتی است که افراد بعد از یکسال کار وتلاش بی وقفه بتوانند با خاطری آسوده ودر کنار اعضای خانواده خود در این ایام به استراحت وتفریح بپردازند اما دراین بین سازمانهایی وجود دارند که کارکنان آن درایام بصورت شبانه روز کار وخدمت خود را هیچگاه رها نکردند
جمعیت هلال احمر یکی از این سازمانهاست که در کنار پرسنل خدوم نیروی انتظامی این ایام رادر کنار میهمانان نوروزی وخدمت به آنان سپری کردند ومنشاء خدمات فراوانی نیز بوده اند
معاون جوانان جمعیت هلال احمر ایلام از ارائه مشاوره و راهنمایی به 38 هزار 443 مسافر و گردشگر نوروزی توسط عوامل مستقر در چادرها و پست های نوروزی شاخه جوانان در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر علی اکبری اظهار کرد: این خدمات از 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز چهارشنبه 11 فروردین ماه جاری به مهمانان و مسافران نوروزی در استان ایلام ارائه شده است.
وی افزود: در این مدت 14 هزار و 156 نقشه راهنمای استان ایلام و اماکن تفریحی و تاریخی،16 هزار و 758 بروشور حاوی اطلاعات مورد نیاز گردشگران و 15 هزار و 421 بسته فرهنگی میان مهمانان و گردشگران نوروزی توزیع شده است.
علی اکبری مراجعه این میزان گردشگر برای دریافت راهنمایی حاکی از اعتماد عمومی به توان امدادگران و نیز اهمیت پست های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در راهنمایی مسافران نوروزی است.

امدادرسانی هلال احمر ایلام به 24 حادثه نوروزی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام نیز از امدادرسانی به 68 مصدوم 24 حادثه رانندگی توسط امدادگران از ابتدای طرح نوروزی هلال احمر تاکنون خبر داد.
محمد سلیمانی اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر ایلام در جریان روزهای نوروزی اخیر درقالب طرح امداد و نجات جاده ای به کمک 68 مصدوم 24 سانحه رانندگی جاده ای، کوهستان و خدمات حضوری شتافتند و 23 نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.
وی افزود: همچنین در قالب این طرح 21 عملیات امداد و نجات نیز در سطح استان ایلام توسط امدادگران هلال احمر انجام شد که به 119 نفر حادثه دیده خدمات لازم ارائه شد و پنج نفر از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
سلیمانی یادآور شد: پنج مورد عملیات امداد در کوهستان نیز توسط عوامل تیم های امداد و نجات هلال احمر استان ایلام نیز انجام گرفت که در این میان خدمات امدادی به 12 مصدوم این حوادث در محل ارائه شد و دو نفر نیز بدلیل شدت مصدومیت توسط امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امداد نوروزی و راهنمایی مسافران نوروزی همه ساله با هدف کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به مسافران نوروزی اجرا می شود که امسال نیز همزمان با سراسر کشور در این استان در حال اجرا است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در اجرای این طرح که از 25 اسفندماه در این استان آغاز شده علاوه بر 11 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، پنج پایگاه دیگر با بکارگیری 48 نجاتگر آموزش دیده تخصصی نیز به صورت سیار راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: 40 دستگاه خودرو نجات، آمبولانس و پشتیبان نیز به همراه یک هزار و 280 نفر روز امدادگر در این پایگاه ها مستقر شده اند و تا 15 فروردین نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار