یک عضو شورای شهر پاسخ می دهد/
تابناک اصفهان: مسکن همواره به عنوان یکی از دغدغه های مهم بشری به حساب می آمده و از همین رو در صدر سه نیاز اصلی انسان به عنوان نیازهای اساسی زندگی به شمار می رود.
کد خبر: ۲۰۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲ 02 April 2016

تابناک اصفهان: مسکن همواره به عنوان یکی از دغدغه های مهم بشری به حساب می آمده و از همین رو در صدر سه نیاز اصلی انسان به عنوان نیازهای اساسی زندگی به شمار می رود؛ با این وجود به دلیل قیمت بالای آن و همچنین وجود مشکلات مالی در جامعه عده بسیاری از مالکیت دائم این نیاز انسانی محروم اند و مجبور به اجازه نشینی و یا شیوه های دیگر سکونت در مسکن ها هستند.

با این وجود عده هر چند اندک، قادر به خرید خانه یا مسکن هستند و از همین رو به دنبال یافتن پاسخی به این سوال اند که بهترین زمان برای خرید مسکن چه زمانی است؟

رسول جهانگیری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس اتحادیه املاک اصفهان درباره بهترین زمان برای خرید مسکن در شرایط فعلی به تسنیم گفته است: وضعیت بازار مسکن بعد از گذشت 2 سال همچنان در رکود به سر می‌برد و یک جود روانی در جامعه وجود داشت که بعد از حل مسئله برجام و رفع تحریم‌ها بازار مسکن تکان بخورد و رکود شکسته شود که این‌گونه نشد.

وی ادامه داد: در واقع رکود حاکم بر بازار جو روانی را در بازار مسکن ایجاد کرده بود و بعد از برجام، کسانی که عملاً از خریدوفروش مسکن دست برداشته بودند، اکنون به آرامش رسیدند و امیدواریم بازار مسکن بعد از 2 سال رکود به تکاپو برسد.

رئیس اتحادیه املاک اصفهان بیان داشت: رکود حاکم بر بازار مسکن سبب شد که کف قیمت‌ها مشخص شود و سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر بیشتری در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: البته شنیده‌ها حاکی از این است که بعد از برجام و در ابتدای سال بازار مسکن جانی دوباره بگیرد و بازار عرضه و تقاضا با توجه به ساختار جمعیتی و شرایط جوانان بازار عرضه و تقاضا رونقی دوباره بگیرد.

به گفته جهانگیری با توجه به شرایط رکود حاکم بر مسکن، اکنون بهترین زمان برای خرید مسکن در اصفهان است.

وی همچنین به سرمایه گذاران پیشنهاد داده که با توجه به مشخص شدن کف قیمت‌ها در بازار مسکن و تداوم رکود، فرصت سرمایه‌گذاری و خریدوفروش مسکن را از دست ندهند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار