رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: بیش یکهزار و 500 مورد بازرسی از واحد صنفی ابرکوه در طرح نظارتی ویژه نوروز انجام شد.
کد خبر: ۲۰۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 03 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مسعود میرحسینی پیرامون نحوه اجرای این طرح نظارتی افزود: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نوروز 95 با انجام کشیک های بازرسی مشترک این اداره و اتاق اصناف از 15 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه اجرا شد.

وی نظارت بر مواد غذائی ، لبنی و پروتینی ، کیف وکفش و پوشاک و رستوران ها را بخشی از طرح نظارتی نوروزی خواند و اظهار کرد: برای حدود 56 واحدهای صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
میرحسینی با بیان اینکه 30 ناظر افتخاری در این طرح همکاری داشته اند تصریح کرد: بیشترین تخلفات این واحدهای صنفی را عدم صدور فاکتور و عدم نصب برچسب قیمت عنوان کرد .
این مسئول با بیان اینکه شهرستان ابرکوه دارای بیش از یکهزار و 827 واحد صنفی پروانه دار است خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با همکاری اتاق اصناف، در صنوف مختلف مانند تعویض روغنی ، مکانیکی، خبازی و قنادی ، کشیک های نوروزی فعال و به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات رسانی کردند.
رییس صنعت، معدن و تجارت ابرکوه تصریح کرد: در نوروز امسال 50 تن سیب و پرتقال با قیمت هرکیلو از 15 هزار تا 18 هزار ریال توسط هشت مرکز توزیع بین مردم عرضه شده است.
این مسئول همچنین از زحمات و همکاری ادارات مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی و واحد بازرسی و نظارت اصناف در طرح نوروزی قدردانی کرد.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار