مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی گفت: 9 هزار و 705 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 08 April 2015

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی گفت: 9 هزار و 705 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در این شهرستان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

اروج رحیملو اظهار کرد: طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی در راستای ارتقای کمی و کیفی روستایی و سطح ایمنی و رفاه و آسایش روستائیان از سال 84 آغاز شده است.

وی تعداد مسکن روستایی در خوی را براساس سرشماری سال 90 حدود 25 هزار و 758 واحد عنوان کرد و افزود: درصد روستاهای مقاوم‌سازی شده تا سال 84 قبل از اجرای طرح ویژه بهسازی 6 درصد بوده است.

وی سهم شهرستان خوی در واحدهای طرح ویژه بهسازی تاکنون را 11 هزار و 315 واحد عنوان کرد و گفت: در این راستا 11 هزار و 17 مورد عقد قرارداد شده و درصد مسکن روستایی مقاوم با جذب اعتبارات تا کنون حدود 40 درصد بوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی جمع کل مسکن روستایی مقاوم در شهرستان خوی را 12 هزار و 749 واحد عنوان کرد و افزود: در این راستا 12 هزار و 451 مورد عقد قرارداد شده و 11 هزار و 139 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

رحیملو به عمده فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی با هدف افزایش کمیت و بهبود کیفیت و مقاوم‌سازی اماکن روستایی، سنددار کردن املاک روستایی، تملک، تفکیک و واگذاری زمین در روستاها و... از جمله اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن محسوب می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی ادامه داد: تهیه و اجرای طرح هادی، ایمن‌سازی روستاها با عملیات احداث دیوار ساحلی، اجرای کانال جهت هدایت آب‌های سطحی یا جابجایی روستاها و اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از دیگر فعالیت‌های این نهاد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار