مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی-ورزشی شهرداری اصفهان:
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی-ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ساعات کار مراکز رفاهی تفریحی سیاحتی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) از تاریخ پانزدهم فروردین‌ماه تغییر یافت.
کد خبر: ۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، پیام جوادیان اظهار کرد: مجموعه بزرگ شهر رویاها شنبه هر هفته تعطیل هست همچنین ساعت کار این مجموعه از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح لغایت 19 است.

وی افزود: ساعت فعالیت شهر رویاها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 19:30 دقیقه است.

این مسئول با اشاره به ساعات کار خط یک تله‌کابین صفه، عنوان داشت: تله‌کابین صفه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 23 آماده پذیرای گردشگران و شهروندان است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی-ورزشی شهرداری با بیان اینکه ساعت کاری تله‌کابین صفه پنج‌شنبه‌ها از ساعت 10:30 صبح تا 23:30 شب و جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب است، تأکید کرد: متصدی فروش بلیت موظف به حضور در محل کار و فروش بلیت نیم ساعت قبل از شروع کار خط بوده و تا نیم ساعت قبل از پایان ساعت کار خط نیز موظف به فروش بلیت است.

وی به ساعات کار خط تله سیژ ناژوان اشاره و تصریح کرد: این مرکز تفریحی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:30 صبح لغایت 19:45 دقیقه آماده سرویس‌دهی است. همچنین ساعت کاری این مرکز پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت 9 و نیم صبح لغایت 19:45 است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی-ورزشی شهرداری اصفهان افزود: ساعات کار مرکز بولینگ اصفهان؛

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 لغایت 23:30 است و پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 24 (12 شب) فعال است.

وی اضافه کرد: ساعات کار شهربازی و سینمای ٤ بعدی ارگ بزرگ جهان‌نما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ١٥ لغایت 23 و پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 23:30 دقیقه است.

جوادیان در پایان عنوان داشت: ساعات کار سینمای چهاربعدی غدیر و سینمای پنج بعدی صفه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 23:30 و روزهای پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 24 است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار