مراسم تکریم و معارفه رییس اداره روابط عمومی، مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان و گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس انجام شد.
کد خبر: ۲۰۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 04 April 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: روابط عمومی، مهم ترین سرمایه یک سازمان است که با گسترش علم و تکنولوژی و ظهور فن آوری های نوین در جامعه، این نیرو ها نیز باید رشد و توسعه یابند چرا که روابط عمومی در هر سازمان مهم ترین عنصر پویایی و رونق آن است.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع فعالیت های انجام شده توسط سازمان از وظایف مهم روابط عمومی و تجهیز آن به علم و دانش روز از مهم ترین برنامه های این سازمان است چرا که وقتی تلاش می کنیم کشاورزی را علمی کرده و مبتنی بر علم و دانش به رونق اقتصادی بخش بپردازیم، لازمه آن داشتن روابط عمومی خلاق، توانمند و پویا است.

قاسمی در ادامه از خدمات و تلاش های احمد طائفی در طی سی سال در روابط عمومی  سازمان تشکر و با حکمی رضا واحدی پور را به سمت رییس اداره روابط عمومی سازمان منصوب کرد.

در ادامه طی حکم سجادی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور علی دهقان فارسی به سمت مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان فارس منصوب شد و از زحمات بهراد در طی خدمت در این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

در ادامه طی حکم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان خانم میعاد امین پور به سمت سرپرست گروه نوسازی و تحول اداری سازمان منصوب شد و از زحمات رییس السادات که به بازنشستگی نائل شد تشکر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار