مدیر عامل راه آهن شمالغرب کشور با اعلام اینکه طی ایام نوروز بیش از ۳۳۵هزار نفر با ناوگان ریلی شمالغرب جا به جا شدند، تصریح کرد: اوایل سال ۹۶راه آهن دو خطه زنجان به تهران افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۰۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 05 April 2016
علی خدایی در گفتگو با مهر به دو خطه کردن محور زنجان به قزوین اشاره کرد و افزود: عملیات دو خطه کردن محور زنجان به قزوین طی سالجاری در چهار حوزه به پیمانکار واگذار می شود.

وی اظهار کرد: طی سال جاری و اوایل ۹۶ عملیات دو خطه محور زنجان به تهران به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور گفت: طی ایام نوروز بیش از ۳۳۵ هزار و ۷۸۸ نفر از طریق ناوگان ریلی شمالغرب جا به جا شدند.

خدایی تاکید کرد: یکی از اساسی ترین شاخصه توسعه یافتگی در هر کشوری بحث حمل و نقل است بنابراین باید به این  به این مهم بسیار توجه ویژه شود و بحث حمل و نقل جزو ۵ پارامتر اول در توسعه کشور می باشد و در این راستا بحث حاکمیت کشور توجه ویژه در توسعه حمل و نقل به خصوص حمل و نقل ریلی دارد.

 مدیر عامل شرکت راه آهن شمالغرب کشور گفت: پروژه دوخطه کردن راه‌آهن تهران به زنجان نیازمند اعتبارات ویژه است و یکی از اولویت‌های  مسئولان وزارت راه و شهرسازی می باشد.

خدایی بر کیفیت قطارها اشاره کردو گفت: این شرکت بر کیفیت قطارها تاکید جدی دارد.

وی تصریح کرد: ناوگان ریلی برارائه خدمات بهتر به مسافران تاکید جدی دارد و به ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال توجه ویژه می کند.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور تصریح کرد: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

خداییحوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه اعلام کرد و گفت: این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

وی تاکید کرد: ایستگاه‌های قزوین، زنجان، میانه و مراغه چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن شمال غرب کشور است و این ناوگان در محدوده ۶ استان حمل و نقل می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار