قنبری :
تابناک: مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد و تلاش می‌کنیم که در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۲۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 09 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر ، مهرداد قنبری با اشاره به شرایط تیم اصفهانی در آستانه دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: شرایط ما ما بسیار خوب است و همه برای کسب سهمیه آسیایی همدل شده‌اند و بدون شک در دیدار مقابل استقلال تهران نیز با هدف کسب امتیاز به میدان می‌روند.

وی درباره روند امتیازگیری ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم لیگ برتر امسال بیان کرد: تیم ما در نیم‌فصل دوم یک مساوی و یک باخت کسب کرده و در بقیه بازی‌ها به پیروزی رسیدیم که این نقطه قوتی برای ما به شمار می‌آید.

مدافع ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: به امید خدا بازی استقلال را نیز می‌بریم و تلاش می‌کنیم با پیروزی در این مسابقه به کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شویم.

وی درباره شرایط استقلال و باخت این تیم در دیدار هفته گذشته گفت: استقلال تیم بزرگی است و ما برای اعاده حیثیت به مصاف این تیم می‌رویم و به امید خدا با کسب پیروزی از زمین مسابقه خارج می‌شویم.

قنبری گفت: برای ما فرقی ندارد که در اصفهان بازی کنیم یا تهران اما به هر حال بازی کردن در زمین خانگی بهتر است اما ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

وی پیرامون غیبت بازیکنان تیم اصفهانی در این مسابقه تصریح کرد: اگرچه اسماعیل فرهادی و اکبر ایمانی دو بازیکن خوب ما در دیدار مقابل استقلال برای تیم به میدان نمی‌روند اما ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جایگزین این بازیکنان شوند .

مدافع ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا ذوب‌آهن به کسب سهمیه آسیایی می‌اندیشد، اضافه کرد: ما صد درصد برای کسب سهمیه به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم که سهمیه را کسب کنیم؛ ما باید در لیگ برتر سهمیه را کسب کنیم و تمرکز ما روی لیگ برتر است تا با آرامش بیشتری به فینال جام حذفی برویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار