تابناک: منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی كه آرای وی از سوی شورای نگهبان باطل اعلام شده است، گفت: تاكنون با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه ای نداشته ام.
کد خبر: ۲۰۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 05 April 2016
به گزارش ایرنا، در بیانیه مینو خالقی كه روز دوشنبه بر روی كانال اطلاع رسانی وی منتشر شده، آمده است: باتوجه به اینكه برخی گمانه زنی ها منجر به تولید شایعاتی گشته است، بدینوسیله مطالبی را یادآور می شوم.

وی اضافه كرد: از زمانی كه خبر تصمیم شورای محترم نگهبان به اطلاع رسید، پیگیریها و رایزنی ها از طُرق حقوقی و در چهارچوب قانون آغاز شد و همچنان در همان مسیر ادامه دارد و بسیاری از شخصیت ها و نهادهای قانونی در حال پیگیری و حل موضوع هستند.

منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بیانیه تاكید كرد: تاكنون با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه و گفت و گو نداشته ام و هرگونه صحبت و نقل قولی از جانب من قویاً تكذیب می شود.

وی مطلب منتشر شده در یك روزنامه با عنوان 'روایت رد صلاحیت جنجالی' را تكذیب كرد و افزود: این مطالب عجیب و مضحك است و به هیچ وجه هیچ ارتباطی با اینجانب ندارد و محتوای آن نیز بسیار از حقیقت به دور است.

خالقی تصریح كرد: انتشار اینگونه اظهارات منتسب به من از طرف هر كس كه باشد مغرضانه و با نیت تخریب و سنگ اندازی در مسیر حل مسأله انجام شده است.

وی اضافه كرد: مسلماً حق پاسخگویی در همان روزنامه و نیز امكان پیگیری قضایی برای اینجانب نسبت به اكاذیب منتشره، محفوظ است.

این منتخب اصفهان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: از آنجا كه احتمال دارد بازهم شاهد اینگونه مطالب و اكاذیب و اخبار باشیم بدینوسیله از تمام دوستان و هموطنان بخصوص رسانه ها خواهشمندم صبوری كنند و اجازه دهند پیگیری ها در فضایی آرام، قانونی و به دور از حواشی انجام گیرد.

مینو خالقی پس از شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری اصفهان و وزارت كشور با 193 هزار و 399 رای بعنوان سومین منتخب حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام شد، اما در اولین روز سال 95 خبر ابطال آرای وی از قول شورای نگهبان بعنوان مهمترین خبر سال جدید منتشر شد و بازتاب گسترده ای در شبكه های مجازی و رسانه های داخلی و خارجی داشت.

در باره دلیل ابطال رای این منتخب حرف و نقل های متفاوتی در شبكه های مجازی و غیررسمی منتشر شده است اما منابع رسمی در این زمینه اظهار نظر نكرده اند.

از طرفی، مینو خالقی دیروز برای سومین بار مدعی شد كه شورای نگهبان یا وزارت كشور، دلایلی مبنی بر دلایل ابطال آرای وی اعلام نكرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار