مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: سرانه مصرف آرد به ازای هر نفر در ماه با اجرای سامانه الکترونیکی خرید این محصول شش درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۲۰۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 06 April 2016
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: سرانه مصرف آرد به ازای هر نفر در ماه با اجرای سامانه الکترونیکی خرید این محصول شش درصد کاهش یافت.

مظفر رحمت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: قبل از اجرای سامانه الکترونیکی خرید آرد سرانه مصرف آرد به ازای هر نفر در ماه 9 کیلو گرم بود در حالی‌که با اجرای این سامانه سرانه مصرف به 8.5 کیلو گرم کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بیان کرد: سامانه مذکور از اواخر سال 93 به صورت آزمایشی در شهرستان سنقر و کلیایی اجرا و از اوایل سال گذشته نیز به صورت کلی در سطح استان کرمانشاه  اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان جهاد کشاورزی و به طور ویژه شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان را دستگاه برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی کرد، افزود: این شرکت از سال 92 تاکنون با ذخیره‌سازی مناسب گندم به عنوان دستگاه برتر در اقتصاد مقاومتی در سطح کشور شناخته شد.

رحمت آبادی پیرامون مزایای استفاده از سامانه  الکترونیکی خرید گندم گفت: جلوگیری از اتلاف وقت صاحبان نانواییها با خرید غیر حضوری آرد، ارتقا کیفیت آرد و کاهش سرانه مصرف آرد از دیگر مزایا محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون 700 هزار تن گندم در سیلوهای سطح استان ذخیره شده است، عنوان کرد: این رقم نیاز استان به گندم را به مدت سه سال تأمین کرده است.

رحمت آبادی تعداد کارخانه‌های تولد آرد استان کرمانشاه را 16 مورد اعلام و بیان کرد: به طور مستمر اقدامات نظارتی و بازرسی شرکت غله از این کارخانه‌ها پیرامون درصد سبوس گیری، رعایت موازین بهداشتی و توزیع مناسب آرد انجام می‌شود.

وی توزیع 2518 تن شکر و برنج در ماه رمضان سال گذشته را از اقدامات شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در این مدت اعلام و بیان کرد: توزیع نان در بین زائران اربعین و عزم جدی در فرهنگ سازی افزایش مصرف نان سبوس دار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات این شرکت در سال گذشته بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار