شهردار خوی :
شهردار خوی گفت: در بودجه سال 95 شهرداری خوی ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی وابسته به شهرداری خوی را گنجانده است و اقدامات اولیه برای ساخت این باشگاه از امسال شروع می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 06 April 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، محبوب تیزپاز نیاری در گفتگو با خبرنگاران به برنامه‌های ورزشی شهرداری خوی در سال‌های گذشته اشاره کرده و اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری و شورای شهر حمایت از نخبگان ورزشی و وزرشکاران و قهرمان بوده و شهرداری خوی در سال‌های متمادی همواره یار و یاور و حامی ورزشکاران و قهرمانان شهرستان خوی بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه و برنامه‌ریزی برای این منظور، افزود: سال 94 شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی از 40 قهرمان ورزشی حمایت مادی و معنوی کرده است و امسال نیز برنامه‌های شاخصی در این خصوص اجرایی خواهد شد و بنا داریم همچنان از قهرمانان ورزشی حمایت کنیم.
شهردار خوی از تغییر عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی طی سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با عنایت به اینکه عنوان ورزشی به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی افزوده شده است، می‌توانیم از این عنوان بهره گرفته و برنامه‌های بیشتری در این حوزه انجام دهیم.
تیزپاز نیاری از ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی در شهرداری شهرستان خوی خبر داد و اذعان داشت: در بودجه سال 95 شهرداری خوی ایجاد باشگاه ورزشی و فرهنگی وابسته به شهرداری خوی را گنجانده است و امیدواریم اقدامات اولیه برای ساخت این باشگاه از امسال شروع می‌شود.
شهردار خوی از تعیین مکان برای ایجاد این باشگاه فرهنگی و ورزشی خبر داد و اظهار داشت: مکان این باشگاه روبروی سازمان میوه و تره بار شهرستان خوی در نظر گرفته شده و به زودی کلنگ احداث آن با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار