اقدامي كه به عمل تبديل شد؛
تابناك اصفهان:‌اولین ها در اولین نشست خبری شهردار اصفهان، روز گذشته همزمان با 17 روز سال اقتصادمقاومتی، اقدام تا عمل در شهر خلاق اصفهان خلق شد.
کد خبر: ۲۰۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 06 April 2016
اولین ها در اولین نشست خبری شهردار اصفهان، روز گذشته همزمان با 17 روز سال اقتصادمقاومتی، اقدام تا عمل در شهر خلاق اصفهان خلق شد.

به گزارش تابناک اصفهان، مهدی جمالی نژاد شهرداری که بسیاری از اولین ها را در شهر خلاق اصفهان خلق کرد، بار دیگر شاید به عنوان اولين اقدام کننده سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل لقب گرفت.

وی در اولین نشست خبری خود با خلق روحیه همدلی و همزبانی در میان تمامی اصحاب رسانه یک نشست خبری خلاق را برگزار کرد و اذهان بسیاری از مخالفان و موافقان را پیرامون تفکر خلاق اصفهان روشن نمود.

وی با حمایت از یک کالای ایرانی که سال های سال است رهبر معظم بر آن تاکید دارند، در یک اقدام خلاقانه از خبرنگاران رسانه های گروهی تقدیر کرد.

شاید اغراق نباشد اگر او را در صدر لیست اولین های اجرايي كردن اقتصاد مقاومتی عنوان كرد و او را از جرگه افرادي دانست كه عملکردشان در حد شعار باقی نمانده و با همکاری همکاران خود در مجموعه روابط عمومی تمام قد، اقدام و عمل نموده است.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار