مدیر تأمین مسکن کمیته امداد اصفهان:
تابناک: مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت:‏‎۸۷ ‎واحد ‏منزل مسکونی ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد‎.‎
کد خبر: ۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 01 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا رجایی با اشاره به پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح و بهره‌برداری کمیته امداد استان اصفهان در دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام دهه فجر‌، ‏‏87 واحد مسکن مدد جویی به مددجویان نیازمند واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در 9 شهرستان و 2 روستا مسکن به مددجویان تحت پوشش واگذار می‌شود، افزود: در شهرستان فریدون‌شهر، شاهین‌شهر، کاشان، مبارکه، برخوار، شهرضا، نایین و دهاقان مسکن به مددجویان نیازمند واگذار می‌شود.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، تصریح کرد: 25 واحد روستایی در روستای پیشکوه فریدون‌شهر و یک واحد تامین مسکن مددجویی در روستای نکوآباد مبارکه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین به مسکن مددجویی شهری اشاره و گفت: 61 منزل مسکونی شهری آماده بهره‌برداری شده که بیشترین منزل شهری با 23 مورد کاشان،14 مورد شاهین‌شهر و 13 مورد در فریدون‌شهر آماده بهره‌برداری است.

رجایی با بیان اینکه سایر مسکن‌ها به صورت موردی در شهرستان‌های استان بوده، بیان کرد:6 هزار و 789 متر مربع مسکن برای مددجویان نیازمند در مدت 9‏ماهه گذشته ساخته شده است.

وی مبلغ اعتبار هزینه شده را بر اساس منابع تامین اعتبار، بالغ بر 3 میلیارد و ‏‏450‏میلیون ریال عنوان کرد و افزود:26 میلیارد و 746 میلیون ریال از محل کمک خیران، آورده مددجویان و نیز ارائه تسهیلات تامین شده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار