مدیر توزیع برق سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: یک هزار پروژه عمرانی برق‌رسانی سال گذشته در این شهرستان اجرایی شده است.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 07 April 2016

علیرضا قیومی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: یک هزار پروژه عمرانی برق‌رسانی در زمینه اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه‌های تأسیساتی توزیع برق و همچنین روشنایی معابر در این شهرستان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور تأمین برق متقاضیان و مشترکان برق، بیش از 9 هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در شهرستان سمنان برقرار شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: عملیات اصلاح و بهینه‌سازی 25 کیلومتر شبکه فشار ضعیف اعم از هوایی و زمینی نیز به اجرا درآمده است.

قیومی با بیان این‌که برای اصلاح پروفیل شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید 30 ایستگاه هوایی توزیع برق دایر شده است، افزود: اصلاح 30 دستگاه پست هوایی ازجمله اقدامات به عمل آمده در این شهرستان به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به این‌که بهسازی ساختمانی و الکتریکی 26 عدد دستگاه پست زمینی انجام شده، اضافه کرد: طول شبکه روشنایی معابر در طول سال قبل به مقدار 2 هزار و 800 متر است.

وی با اعلام این‌که رنگ‌آمیزی تابلوها، در پست‌های زمینی و تعداد 100 اصله پایه فلزی در راستای زیباسازی مبلمان شهری عملیاتی شده است، یادآور شد: اصلاح و بهینه‌سازی یک هزار و 700 دستگاه لوازم اندازه‌گیری دیماندی و غیردیماندی از فعالیت‌هایی بوده که در شهر سمنان و در عرصه خدمت‌رسانی به انجام رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار