مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: نمایندگی انتشارات سوره مهر همدان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی کتاب های خود را با۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.
کد خبر: ۲۰۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 09 April 2016

مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: نمایندگی انتشارات سوره مهر همدان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی کتاب های خود را با۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

به گزارش مهر،مریم زندی اظهار داشت: نمایندگی انتشارات سوره مهر تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات انقلاب، هنر و پژوهش هنر، هنرهای نمایشی، موسیقی، کودک و نوجوان به چاپ رسانده است.

زندی با بیان اینکه کتاب هایی از جمله «دخترشینا» و «پایی که جا ماند» از جمله کتاب های پرفروش سال گذشته هستند، افزود: در بخش سوره مهر الکترونیک نیز نسخه جدید نرم‌افزار کتاب‌‌خوان که شامل تمام کتاب‌های نشر سوره مهر می شود قابل استفاده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های گویا و چند رسانه‌‌ای نیز بر روی این نرم‌افزار قرار گرفته است، بیان داشت: در مجموع بر روی این نرم افزار کتاب خوان بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب الکترونیک قرار گرفته و در کنار آن ۳۰ عنوان کتاب رایگان نیز در این نرم‌افزار قرار دارد.

وی همچنین با بیان اینکه تهیه کتاب‌های گویا از دیگر فعالیت‌های انتشارات سوره مهر است، گفت: پنج عنوان کتاب گویا با عناوین «جای امن گلوله‌ها»، «دریاخانم»، «دختران اُ پی دی»، «نامه‌های کوفی» و «گوشواره عرش» به شکل سخت افزاری و نرم‌افزاری ارائه شده است.

مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان با طرح این موضوع که کتاب‌های تعاملی نیز آثاری هستند که خوانندگان آنها در ایجاد متن آن با نویسنده و ناشر همکاری خواهند داشت، عنوان کرد: ارائه این کتاب ها از دیگر برنامه‌های سوره مهر الکترونیک در نمایشگاه کتاب اردیبهشت ماه است.

زندی تاکید کرد: چهار کتاب «دست بزنم‌ به چاقو؟»، «دست بزنم به کبریت؟»، «دست بزنم به قلیون؟» و «خروس پر طلایی» به صورت کتاب تعاملی عرضه می‌شوند که از کافه بازار نیز قابل دریافت است.

وی با اشاره به این موضوع که یکی دیگر از جدیدترین اقدامات سوره مهر الکترونیک (سما) بحث ورود به تولید کتابهای چند رسانه‌ای بوده است که ۴ عنوان کتاب سوره مهر به صورت چند رسانه ای عرضه می شوند، عنوان داشت: رمان «آه با شین»، «دختر شینا»، «آنک آن یتیم نظرکرده» به سه زبان و قرآن ترجمه شده توسط زنده‌یاد طاهره صفارزاده به دو زبان عرضه می‌شود.

وی با طرح این مطلب که این‌ آثار همچنین در حال تبدیل شدن به نرم‌افزار هستند و پس از آن در سامانه قرار می‌گیرند که در این صورت کتاب در اختیار مخاطب جهانی قرار می‌گیرد، افزود: علاوه بر این، تمام این عناوین در برنامه های گوگل بوک و آمازون هم قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار