کد خبر: ۲۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 08 April 2016

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از کاهش ۱۰۰ درصدی انواع جرائم در تعطيلات نوروز، نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی، اقدامات گسترده ای برای تامین امنیت شهروندان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: اقدامات گسترده پلیس در بحث امنیت انتظامی و ترافیکی از تاریخ بیست و هفتم اسفندماه سال ۹۴ شروع و تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت و ضمن راه اندازی ایستگاه های نوروزی در مناطق پرتردد شهر، با ساماندهی گشت های خودرویی، موتوری و پیاده امنیت ترافیکی و انتظامی شهرستان مهیا شد.

سرهنگ ملکی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از توان پلیس های تخصصی، در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در زمینه کشفیات سرقت با ۱۰۰ درصد، جعل و کلاهبرداری با ۲۰۰ درصد و مواد مخدر نیز با ۳۵۷ درصد افزایش مواجه بوده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان در پایان با آرزوی داشتن سالی توام با سلامتی و موفقیت برای شهروندان، از آنها خواست تا در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰، به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار