قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تلاش برای به بهره‌برداری رساندن طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد را اقدام مهمی در راستای توسعه اقتصادی استان کرمانشاه و تحقق شعار سال بیان کرد.
کد خبر: ۲۰۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 10 April 2016
قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تلاش برای به بهره‌برداری رساندن طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد را اقدام مهمی در راستای توسعه اقتصادی استان کرمانشاه و تحقق شعار سال بیان کرد.

محسن رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به وجود فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و استعدادهای فراوان در استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این استان یک اقدام بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود، چراکه شرایط موجود به این اقدام توجیه اقتصادی می‌دهد و همه عوامل اثربخش بودن آن نیز وجود دارد.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود مرز مشترک طولانی بین استان کرمانشاه با کشور عراق در دو بخش کردنشین و عرب‌نشین را یک فرصت مناسب برای بهره‌وری اقتصادی، تجارت و سرمایه‌گذاری بیان کرد و گفت: بازارچه‌های مرزی در استان کرمانشاه فرصت ایجاد کسب و کار و رونق تولید را فراهم کرده و این یک بستر مناسب برای فعالیت اقتصادی است.

این مسئول منابع آبی، زمین کشاورزی حاصل‌خیز، معادن، مراتع و وجود اماکن توریستی را از جمله دیگر ظرفیت‌های موجود در استان کرمانشاه برای جذب سرمایه‌گذاران عنوان کرد و متذکر شد: چندین واحد صنعتی در این استان با رویکرد صادراتی اقدام به تولید محصولات پتروشیمی، ساختمانی، مواد غذایی و محصولات دامی می‌کنند.

رستمی با اشاره به نام‌گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، بیان داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند که لازمه آن برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر افزایش کمی و کیفی تولید است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آماده ارائه خدمت به این بخش است.

به گفته قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، برنامه‌ریزی، حمایت و تلاش برای فعال‌سازی واحدهای راکد، بالا بردن ظرفیت واحدهای تولیدی و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد و جذب سرمایه‌گذاران از جمله مهم‌ترین اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای توسعه اقتصادی در استان کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار