رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مرکز رشد فناوری یاسوج در 29 فروردین خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 10 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام علی آل‌بویه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرکز رشد واحدهای فناوری با ارائه خدمات مادی و معنوی از ایجاد و توسعه فناوری‌های جدید حمایت می‌کند، اظهار کرد: مرکز رشد فناوری برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش‌ها و پیگیری‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه افتتاح می‌شود.

آل‌بویه ادامه داد: این مرکز رشد فناوری 29 فروردین سال جاری در پردیس سرآبتاوه با حضور مسئولان کشوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران افتتاح می‌گردد.

وی تصریح کرد: این مرکز با هدف هم‌افزایی از طریق ارتباط با سایر واحدهای نوآور و خلاق مستقر، آشنایی با فضای کسب و کار، حمایت‌های مالی از ایده‌ها، سهولت در برقراری ارتباط با جوامع دانشگاهی و تحقیقاتی، صنایع و سازمان‌های اجرائی، معرفی به پارک و سایر مراکز علمی و فناوری جهت دریافت خدمت افتتاح می‌گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراکز رشد در زمره زیر ساخت‌های فنی قرار می‌گیرند و چارچوب‌هایی هستند که برای پرورش یا ایجاد کسب و کارهای کوچک تاسیس می‌شوند، افزود: این مراکز فضای اداری، فنی و آزمایشگاهی همراه با خدمات حمایتی با حداقل هزینه را برای شرکت‌های نوپا فراهم می‌کند و همچنین مشاوره‌های لازم در زمینه‌های فنی، مدیریتی، حقوقی و ... را ارائه می‌دهد.

آل‌بویه در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشاوره‌های تخصصی، حمایت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در جهت ایجاد نوآوری، خلاقیت و ثبت اختراعات، مجاورت با مرکز بزرگ دانشگاهی و امکان استفاده از پتانسیل علمی اساتید، فضاهای پژوهشی، کتابخانه مرکزی، دسترسی به کتابخانه دیجیتال دانشگاه از جمله خدمات این مراکز رشد فناوری است.

وی افزود: مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد واحد یاسوج آمادگی همکاری با کلیه پژوهشگران و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار