نصف جهان در میان تیترهای هفته گذشته؛
تابناک: در این هفته آمار قابل تاملی از سوی فرمانده انتظامی استان اصفهان ارائه شد که به قول این مقام مسئول جای بررسی و کار کارشناسی دارد.
کد خبر: ۲۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 10 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، اخبار هفته گذشته همچنان به ادامه ارائه آمار از مسافرت های نوروزی از سوی عوامل اجرایی اختصاص یافت.

در همین رابطه استاندار اصفهان تعداد مسافران ورودی به استان اصفهان در ایام نوروز را سه میلیون نفر عنوان کرد.

همچنین فریدون اللهیاری نیز در خبری در حوزه گردشگری، اصفهان و کاشان را دو شهر پربازدید استان اصفهان در روزهای آغازین سال جدید دانست.

همچنین در این هفته آمار قابل تاملی از سوی فرمانده انتظامی استان اصفهان ارائه شد که به قول این مقام مسئول جای بررسی و کار کارشناسی دارد.

سردار آقاخانی از افزایش 99 درصدی نزاع و دعوا در اماکن در نوروز امسال در مقایسه با گذشته خبر داد.

وی همچنین از کشف بزرگترین باند سرقت خودرو در اصفهان سخن گفت.

خبر ممانعت از فرود هواپیمای حامل زائران اصفهانی در فرودگاه جده از سوی مقامات سعودی به بهانه عدم انطباق این هواپیما با استانداردهای اروپا، از دیگر خبرهای این هفته بود که این اقدام واکنش بسیاری از مردم و مسئولان در داخل را در پی داشت.

جریان دوباره زاینده رود در اصفهان و رسیدن آب به زمین های کشاورزی شرق اصفهان از تیترهای خوشحال کننده رسانه ای اصفهان در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، بود.

لایحه افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی ها در شورای شهر مورد موافقت اعضا قرار گرفت. خبری که در هفت گذشته سبب شد تا پیش از ابلاغ این مصوبه برخی تاکسی ها به پیشواز بروند و نرخ ها را به رغم عدم نهایی شدن این مصوبه از سوی شورای شهر، افزایش دهند که موجب نارضایتی بسیاری از مردم شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار