اعضای جدید هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد معرفی شدند.
کد خبر: ۲۱۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 11 April 2016

به گزارش تابناک یزد،در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره تشکل های کارفرمایی استان برگزار شد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تبریک به اعضای جدید هیأت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، انسجام و همبستگی را بهترین عامل موفقیت در فعالیت های گروهی عنوان کرد.

محمدحسین ریاحی اظهار کرد: هدف ما توسعه تشکل هاست و اعتقاد داریم اگر کار به صورت تیمی و مشورتی انجام شود خروجی مثبت و اثرات قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به ارتقای جامعه در حوزه های معیشتی و رفتاری اظهار امیدواری کرد تا با فراهم شدن زیرساخت های اقتصاد داخلی و خارجی شاهد شکوفایی و پویایی تمام عرصه ها در کشور خواهیم بود.
در ادامه جلسه روسای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان و مجمع نمایندگان کارگران ضمن بیان مشکلات کارگران،مطالبی در رابطه با امنیت شغلی، قراردادهای موقت ،حق مسکن و طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها در کمیته کارهای سخت و زیان آور کارگران بیان کردند.
در این جلسه رضا باهنر، سید روح ا.. راسخی و محمود برخورداری به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و علی رضا بابک و سید علی آبیار به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تعیین شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار