مدیرکل قرآن و نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای نخستین‌بار در سال گذشته طرح مبین برای 5 هزار معلم در کشور اجرایی شده است.
کد خبر: ۲۱۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 11 April 2016
محمدرضا مسیب‌زاده در مراسم افتتاحیه مسابقات سی و چهارمین دوره مسابقات، قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان قرآنی بهترین روش زندگی را برای خود انتخاب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آیات و روایات زیادی مبنی بر انتخاب صحیح وجود دارد، اضافه کرد: انسان در طول عمر خود انتخاب‌های زیادی را پیش رو دارد.

مدیرکل قرآن و نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نهاد آموزش و پرورش قرآن و عترت را برای کار پرورشی و فرهنگی انتخاب کرده است، اضافه کرد: انتخاب قرآن مهم‌ترین راه موفقیت در دنیا و آخرت است.

مسیب‌زاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سه بحث جدی را در تربیت دانش‌آموزان در نظر دارد، اضافه کرد: قرآن، نماز و عترت بخش‌های مورد توجه آموزش و پرورش در آموزش‌ها است.

وی با بیان اینکه آموزش و پروش اصول پرورشی را دنبال می‌کند، افزود: برنامه‌های آموزش و پرورش محورهای خود را بر پایه مدرسه برگزار می‌کند.

مدیرکل قرآن و نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه محور تحول و حرکت در جامعه آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: این نهاد تاثیر بسزایی در آینده کشور دارد.

مسیب‌زاده بر لزوم مشارکت‌جویی و مشارکت‌طلبی دستگاه‌ها در زمینه فعالیت قرآنی تاکید کرد و افزود: حرکت سازنده نیازمند یاری و همراهی دستگاه‌های یکدیگر با هم است.

وی با تبریک به مسئولان استانی در زنجان به دلیل همراهی و همکاری مطلوب عنوان کرد: این افراد قرآن را محور وحدت و همرای خود قرار داده‌اند.

مدیرکل قرآن و نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مسئولیت تربیت 13 میلیون دانش‌آموز را برعهده دارد، افزود: علاقه‌مندسازی همه دانش‌آموزان به فعالیت قرآنی وظیفه آموزش و پرورش است.

مسیب‌زاده با تاکید بر لزوم استفاده از ظریفت خود دانش‌آموزان در برگزاری برنامه اظهار کرد: باید فعالیت‌های آموزش و پرورش با محوریت مدرسه و با یاری دانش‌آموزان برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ابتکاری آموزش و پرورش در سال گذشته عنوان کرد: 12 دوره آموزشی برای مدیران برگزار شده و 5 هزار مدیر از آموزش‌های این دوره بهره‌مند شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار