مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان گفت: در تعطیلات نوروز، روزانه بيش از دو ميليون و 300 هزار ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي عرضه شده است.
کد خبر: ۲۱۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 15 April 2016

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان گفت: در تعطیلات نوروز، روزانه بيش از دو ميليون و 300 هزار ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي عرضه شده است.

به گزارش ایسنا،"صادق فریدی" با بیان اینکه براساس آمار منتشره از سوي استانداري بيش از يك ميليون و 200 هزار دستگاه خودرو ظرف اين ايام وارد استان همدان شده است، اظهار کرد: با برگزاري كشيك براي واحدهاي ستادي و عملياتي در تمامي ايام نوروز 95 و با تحويل انواع فرآورده‌هاي نفتي در انبار ايثارگران همدان به ظرفيت ذخيره‌سازي 300 ميليون ليتر از طريق خط لوله، سوخت‌رساني بدون وقفه تداوم داشته است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل زميني فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان با 445 دستگاه انواع نفتكش جاده‌پيما با ظرفيت‌هاي متفاوت، عهده‌دار سوخت‌رساني به بخش‌هاي مختلف مصرف از جمله صنايع، كشاورزي و بيش از 90 باب جايگاه عرضه سوخت در بخش حمل و نقل هستند.

فریدی با اشاره به انجام آزمايشات كنترل كيفيت بر روي فرآورده‌های نفتی ارسالي، تصریح کرد: مصرف بنزين(سوپر، معمولي) در نوروز 95، دو میلیون و 350 هزار لیتر بوده که نسبت به نوروز 94 با مصرف دو میلیون و 420 هزار لیتر، کاهش 2.8 درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان از کاهش 11.3 درصدی مصرف نفت‌گاز در نوروز 95 خبر داد و عنوان کرد: 10 میلیون و 601 هزار لیتر نفت‌گاز در ایام نوروز 95 در استان همدان مصرف شده است درحالیکه در نوروز سال گذشته، 11 میلیون و 956 هزار لیتر نفت‌گاز مورد استفاده قرار گرفته بود.

وی با اشاره به افزایش 8.7 درصدی مصرف CNG خاطرنشان کرد: در نوروز 95، شش میلیون و 246 هزار مترمکعب گاز CNG مصرف شد که در سال گذشته این میزان 5 میلیون و 746 هزار مترمکعب بوده است.

فریدی بیان کرد: با راه‌اندازي جايگاه شهرداري گل‌تپه تعداد كل جايگاه‌هاي راه‌اندازي شده دو منظوره در استان به 45 باب افزایش یافته كه خوشبختانه همگي فعال هستند، در ضمن راه‌اندازي جايگاه CNG شهيد قهرمان درحال پيگيري است كه به‌زودي در سرويس بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار