معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از وسایل نقلیه پاك تخصیص اسكوتر برای تردد پاركبانان در دستور كار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۱۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 12 April 2016
علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه توسعه حمل و نقل پاك در شهر اصفهان با توجه به میزان آلاینده‌های موجود در این شهر در دستور كار است، اظهار داشت: از این رو با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خرید موتورهای برقی برای اولین بار در كشور در دستور قرار گرفت و تا پایان خرداد ماه سال جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینكه وارد كردن دوچرخه‌های برقی نیز در دستور كار است، ابراز داشت: همچنین راه اندازی اتوبوس برقی نیز مورد توجه شهرداری اصفهان است كه در آینده نزدیك اجرایی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینكه فرهنگسازی برای استفاده از حمل و نقل پاك در بین شهروندان اصفهانی نیز در معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان در حال انجام است، افزود: از این رو به منظور فرهنگسازی بهتر و معرفی ظرفیت‌های موجود اجرای طرح استفاده از اسكوتر برای پاركبانان در دستور كار شهرداری است.

وی اضافه كرد: پاركبانان در هنگام انجام سركشی به پارك‌ها و انجام امورات روزانه از این وسیله حمل و نقلی استفاده می‌كنند تا به نوعی فرهنگسازی برای دیگر شهروندان نیز باشد.

صلواتی با بیان اینكه اسكوترهای شار‍ژی باهر بار شار‍ كردن می‌توانند تا ۳۰ كیلومتر را بپیمایند، افزود: دستگاه‌های شار‍ژ برای این وسایل حمل و نقلی نیز در نظر گرفته شده است و به صورت پایلوت در پارك جنگلی ناژوان این طرح اجرایی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :