در راستای ساماندهی عبور و مرور شهری در مناطق چهارگانه؛
مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل با اشاره به اجرای عملیات مناسب سازی معابر سطح خیابان های منطقه سه، گفت: مدیریت منطقه سه شهرداری اردبیل به منظور اجرای زیرساخت های اصولی معابر، اقدام به زیرسازی، مناسب سازی و بهسازی معابر برخی خیابان ها کرده است.
کد خبر: ۲۱۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 12 April 2016
شهرداری اردبیل در تداوم عملیات بهسازی و آسفالت ریزی معابر، عملیات ساماندهی عبور و مرور شهری را در مناطق چهارگانه به انجام می رساند.
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی شهر از تقسیم خدمات در همه مناطق شهری بر اساس برنامه تصویبی شورای اسلامی شهر خبر داد.
شهردار اردبیل در این بازدید اظهار کرد: ‌امسال در بخش مهمی از خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر اردبیل با توجه به وضعیت نامطلوب آسفالت، عملیات آسفالت‌ریزی را انجام می‌دهیم.
مناطق چهارگانه در پی تاکید و توجه شهردار اردبیل، عملیات بهسازی مسیرهای سطح حوزه مدیریت خود را به منظور تسهیل عبور و مرور شهری و سهولت تردد وسایل نقلیه عمومی، اجرایی می کنند.
مدیر منطقه سه شهرداری اردبیل نیز در همین خصوص در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای عملیات مناسب سازی معابر سطح خیابان های منطقه سه، گفت: مدیریت منطقه سه شهرداری اردبیل به منظور اجرای زیرساخت های اصولی معابر، اقدام به زیرسازی، مناسب سازی و بهسازی معابر برخی خیابان ها کرده است.
علی مسیب زاده افزود: زیر سازی و جدول گذاری مسیر دسترسی محلی از پل روگذر شهید قهرمانی تا پل شهید برزگر جنب شهرک طالقانی، خیابان 12 متری پورسیف حد فاصل بین پاسگاه شهریار(آرازعلی) تا باغ جیرال، مسیر کندرو از بوستان میلاد تا دارو پخش و انتهای خیابان خانعلیزاده متصل به کندرو مقابل پروژه روناک؛ از جمله این موارد است که هم اکنون آماده آسفالت ریزی است.
وی از جدول گذاری، زیر سازی، آسفالت ریزی و پازل چینی میدان اصلی شهرک ساحلی و میدان ابن سینا در بلوار علی دایی خبر داد و افزود: کانال کشی میدان وصال تا میدان اصلی شهرک ساحلی به طول 450 متر و عرض 85 متر جدول گذاری شده است.
مسیب زاده همچنین٬ احداث پارک های محله ای و حفظ و توسعه فضای سبز را از سياست های کاری شهرداری در سال جاری بیان کرد و گفت: بوستان غنی زادگان روبروی باغ جیرال با مساحت 8 هزار متر مربع و کاشت 1500 اصله نهال در این بوستان و ادامه کار توسعه پارک مسافر واقع در شهرک امام رضا(ع) به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با مساحت کلی 7 هزار 500 متر مربع و بوستان واقع در میدان کشاورز که در حوزه مدیریتی شهرداری منطقه 3 واقع شده وبا توجه به تاکيد و پی گيری های مکرر شهردار اردبیل تلاش می شود هر چه سریعتر و بهتر به نتایج و چشم انداز مناسب و در خور شان مردم اردبیل برسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار