پس از جذب بستگان شورای شهر لنگرود و سفر خارجه خانم سخنگو ؛
تابناک: مدتی قبل بود که این تحریریه خبری با عنوان شورای شهری که پشت شهردارش پنهان شده / از جذب بستگان شورا در شهرداری تا سفر ارمنستان خانم سخنگو در اوج بی پولی را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۱۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 13 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: مدتی قبل بود که این تحریریه خبری با عنوان شورای شهری که پشت شهردارش پنهان شده / از جذب بستگان شورا در شهرداری تا سفر ارمنستان خانم سخنگو در اوج بی پولی را منتشر کرد.

به گزارش تابناک گیلان، اتفاقات دو سال و اندی که در مجموعه شورای شهر و شهرداری لنگرود گذشت به قدری قابل تاسف و تامل است که طی روزهای آتی به بررسی اجمالی تر آن در قالب گزارش های متعدد خواهیم پرداخت.

اما در گزارش امروز تلنگری خواهیم زد به سفر ارمنستان سخنگوی شورای شهر لنگرود و تعریف و تمجیدی که شبیه به همان مقدمات سفر خارجه بود.

رقیه سروری سخنگوی شورای اسلامی شهر لنگرود, ابراز امیدواری کرد که در سال جاری حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود از اینگونه فعالیتها بصورت هدفمند و بهتر و بیشتر از گذشته صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: علی رغم برخی تگناهای مالی , حمایت از فعالیتهای فرهنگی, مذهبی و هنری علاوه بر انجام پروژه های عمرانی از اولویت ویژه ای در تصمیمات شورای اسلامی شهر لنگرود برخوردار است.

سخنگوی شورای شهر این نکته را نگفته است که با وجود همین تنگناه های مالی که حقوق کارمندان خود را در لحظات واپسین مانده به آغاز سال جدید پرداخت کرده ، چگونه و از کدام منابع مالی و با چه هدفی به ارمنستان رفته است!؟






وی خاطر نشان کرد که روی صحنه رفتن نمایشهای قوی و منحصر بفرد در شهر لنگرود که باتلاش تهیه کنندگانی نظیر آقای برنا احمدنژاد هنرمند بسیارخوب لنگرودی و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری لنگرود و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی, صورت گرفته است و همچنین کار بزرگ رعنا که نویسندگی تهیه کنندگی و کارگردانی آن در لنگرود انجام شده و از بازتاب بسیار خوب کشوری و حتی بین المللی برخوردارشده است.

همین تعریف و تمجیدها از یک فیلم جدید توسط سخنگوی شورای شهر لنگرود ، ما را برآن داشت که این گزارش را تقدیم مردم لنگرود کنیم که مژده دهیم که اگر خبر سفر دیگری را شنیدید ، تعجب نکنید.


در پایان این گزارش توجه شما را به خبر مربوط به سفر رقیه سروری به ارمنستان و کم و کیف آن جلب می کنیم:


به گزارش تابناک گیلان، در ایتدای این گزارش، اشاره ای کوتاه به نحوه سفر سخنگوی شورای شهر لنگرود به ارمنستان داشتیم که روز گذشته پاسخ کوتاه تر رقیه سروری را به همراه داشت.


آنجا آمده است:

در ماه های اخیر شاهد اتفاقات ناخوشایند دیگری هم بودیم که مقدمه گزارش آخر سال تابناک شد.

از مصوبه غیر قانونی و روی کار آوردن بستگان درجه یک شورای شهر در شهرداری تا هزینه های غیر معمول و سفرهای خارجه بی نتیجه!

شدت ماجرا وقتی بیشتر آزار دهنده می شود که در آخرین اقدام صورت گرفته توسط شورای شهر، یکی از اعضای محترم با موافقت صورت گرفته و با مبلغ 12 میلیون تومان راهی سفر ارمنستان میشود که ماحصل این سفر تنها چند عدد لوح تقدیر است.

در حالی که کارکنان زحمتکش شهرداری مدت 7ماه است که اضافه حقوق و عیدی های آخر سال و حتی حقوق خود را در روزهای مانده به آخر سال دریافت نکرده اند و همه اینها در حالی است که اصلی ترین شعار انتخاباتی این افراد ساختن شهری آباد در کنار حفظ حقوق همه شهروندان بود که تا امروز خودشان و همه آن حرف های زیبا را پشت آخرین شهردار خود یعنی رضا کحالی پنهان کرده اند.


اما آنچه که سخنگوی شورای شهر لنگرود در پاسخ به همه ابهامات موجود درباره نحوه سفرش به ارمنستان اظهار کرد را عینا میخوانیم:

سفر گروه هنری به ارمنستان به دعوت سفیر محترم ایران در ارمنستان صورت گرفته و تمام هزینه های این گروه دوازده نفره ازجمله اسکان و پذیرایی بعهده سفارت ایران بوده و فقط هزینه ایاب و ذهاب برعهده شهرداری بوده است .

لازم به ذکر است که این گروه تنها گروهی بود که تعداد چهار اجرا انجام داده و در اجراهایش با پخش کلیپ مناظر لنگرود اقدام به شناساندن شهر زیبای لنگرود به حاضرین در سالن نموده است. که به زبان انگلیسی و زیرنویس در کلیپ صورت گرفته است.

دعوت از این گروه بمناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است و انتظار میرود در آینده اینگونه مراودات فرهنگی باعث افزایش مراودات اقتصادی و گردشگری گردد.

امید آن داریم که انشاالله در آینده با بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش خدمات شهری و پیشرفت پروژه های عمرانی, مجال بیشتری برای اقدامات فرهنگی, ورزشی و مذهبی توسط شهرداری,و شورای اسلامی شهر پیش بیاید.



اما این اظهارات خانم سخنگو درحالی است که شنیده های خبرنگار ما از لنگرود از اخذ 12 میلیون تومان وجه نقد توسط این عضو شورا و همراهی برخی از نزدیکانش در این سفر حکایت دارد و جالب جایی است که تا به امروز نتوانستیم کوچکترین دلیلی برای علت سفر این عضو شورا به ارمنستان پیدا کنیم.

تابناک اضافه می کند ؛ اینکه تشخیص مدیران شهری و شهردار منطقه به رفتن سخنگوی شورای شهر بجای یکی از مدیران روابط عمومی در صورت تایید اصل موضوع به این سفر بوده برای مخاطبان ما تا به امروز جای سوال است.


و در پایان این یکی از سوالات فراوانی است که باید شهردار لنگرود و اعضای شورای شهر بدان پاسخ دهند:

آیا این لوح تقدیر و عکس یادگاری را هم در اوضاع نداری و معوقات 8 ماهه کارکنان و کارگران تحت فشار مالی شهرداری لنگرود، در راستای همان شعار های قشنگ انتخاباتی تان که ساختن شهری آباد در کنار حفظ حقوق همه شهروندان بود تعریف کنیم!؟






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
بابا این خانم که این دوره خیلی گند زده شهردار هم به خاطر اینکه این عضو شورا رو با خودش همراه کنه و از مخالفینش کم کنه یه جورایی بهش باج داده. بماند که کارمندان عزیز شهرداری حتی بیمه شون تق و لقه و حدوداً هشت ماهی پرداخت نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
میشه با هم بریم ارمنستان؟
بانکوک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
اخه اجرای کنسرت سنتی به مناسبت پیروزی انقلاب
چه ربطی به ارمنستان داره ؟ بابا همین گیلان خودمون

ارزشش از ارمنستان بالا تره . خوب توی گیلان مگه نمیشه

کنسرت اجرا کرد دل مردم هم شاد بشه ؟

اگه واقعا انقدر فرهنگ ارمنستانی های مسیحی رو

دوست دارند چرا جلوی نفوذ فرهنگی رو میگیرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار