تابناک: نماینده مردم اصفهان گفت: تجاوز بی‌رحمانه عربستان به یمن نشان از واهمه عربستان از نفوذ اسلام سیاسی در منطقه است.
کد خبر: ۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 11 April 2015


به گزارش تابناک اصفهان، عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان، پیرامون تجاوز بی‌رحمانه عربستان به یمن و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع یمنی اظهار کرد: امروز به خوبی روشن است که پیام انقلاب اسلامی از سوی کشورهای مسلمان دریافت شده است.

وی بیان کرد: موج بیداری اسلامی در منطقه به وضوح مشخص است و نشان دهنده آن است که اقدامات مسلمانان در کشورهای اسلامی برای اتکا به اسلام و نفی رویکردهای سکولاریسمی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: کشور یمن و مردم آن یکی از مجموعه کشورهایی هستند که به لحاظ انس با قرآن و برخوداری از قناعت و صبوری به سرعت می‌توانند به اهداف و آرمان‌های اسلامی و مدنظر خود برسند.

وی ادامه داد: بر همین اساس است که کشورهای حامی غرب در منطقه از افزایش روزافزون قدرت مردم یمن احساس وحشت و واهمه دارند.

عضو کمیسوین آموزش و تحقیقات مجلس ابراز کرد: مردم یمن از مردمان رفاه زده نیستند، بر این اساس همچون کوخ‌نشینان ایران 35 سال گذشته نظام کاخ نشینیان شاهنشاهی را به زیر کشاندند و سرنگون کردند تابه استقلال کامل برسند.

وی اضافه داشت: امروز کشورهایی نظیر عربستان سعودی بر اساس مطالب یادآور شده به کشور یمن تجاوز را آغاز کردند و دلیل اصلی آنان برای این تجاوز وحشیانه بیش از آنکه حمایتی برای رئیس جمهور فراری یمن و مخالفین باشد، ممانعت از فروپاشی ساختار‌های داخلی خود است.

مقتدایی با بیان اینکه عربستان از نفوذ اسلام سیاسی هراس دارد گفت: این هراس موجب شده است که عربستان با همراهی آمریکا که در پی اجرای طرح اسلام هراسی در سطوح بین‌المللی است، دست به اقدامات ناعقلانی و ضدانسانی بزند.

وی اذعان کرد: یقینا الگوی انقلاب اسلامی در پیش چشم مردم یمن قرار دارد و مردم یمن با بهره‌گیری از اصول و آرمان‌های انقلاب و اسلام توانسته‌اند در مقابل با نظام سلطه و متجاوز بایستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطر نشان کرد: خون شهدای مردم یمن، استقلال و پیشرفت اسلامی یمن را رقم خواهد زد و موجبات ذلت و خواری متجاوزان را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار