فرماندار خوی:
فرماندار خوی گفت: از سال 1337 بيمارستان جديد در شهرستان خوي احداث نشده است و با توجه به رشد جمعيت شهرستان خوي و خدمت رساني به مردم شمال استان، اين بيمارستان ها جوابگوي وضعيت فعلي نمي باشند.
کد خبر: ۲۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 13 April 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از خوی، حسین سيواني در نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و سایر مسئولین امر در سالن اجتماعات فرمانداری خوی برگزار شد، با اشاره به وضعيت بهداشت و درمان در کشور اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامي مقوله بهداشت و تامين سلامت مردم و امنيت غذايي از پيشرفت خوبي برخوردار بوده است. وي افزود: در دولت تدبير و اميد نيز در حوزه سلامت با اجراي طرح تحول سلامت شاهد بهبود شاخص ها در اين بخش بوديم.
وی با اشاره به محدود بودن منابع مالي در حوزه سلامت اظهار داشت: اگر منابع محدود مي باشد بايد مديريت شود و اگر مديريت منابع و مديريت سازماني درست صورت گيرد نتيجه بهتري خواهيم گرفت.
فرماندارخوي به سرمايه گذاري بخش خصوص در بخش بهداشت و درمان اشاره کرده و اظهار داشت: استان آذربايجان غربي از معدود استان هايي است كه نتوانسته از سرمايه هاي بخش خصوصي در بخش بهداشت و درمان استفاده كند.
وي تصريح كرد: پیشنهاد مشخص بنده اين است كه  در صورت تاييد دانشگاه علوم پزشكي استان بر استفاده از ظرفيت بخش خصوصي، با همكاری ادارات مرتبط مقدمات امر فراهم شود تا درصورت درخواست بخش خصوصي زمينه براي سرمايه گذاري در حوزه بهداشت و درمان هرچه زودتر فراهم شود.
سيواني  در خصوص وضعيت بيمارستان هاي شهرستان خوي گفت: از سال 1337 بيمارستان جديد در شهرستان خوي احداث نشده است و با توجه به رشد جمعيت شهرستان خوي و خدمت رساني به مردم شمال استان، اين بيمارستان ها جوابگوي وضعيت فعلي نمي باشند.
وي ادامه داد:  با تلاش های انجام گرفته و حمایت های دولت تدبير و اميد و با بهره برداري از بيمارستان 164 تختخوابي و بیمارستان تامين اجتماعي و بيمارستان آيت الله خوئي ، وضعيت درمان شهرستان به وضعیت مطلوب رسیده  ونیازهای شهروندان تامین می شود.
خبرنگار:سعیدفرجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار