نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي بر پيوند دانشگاه و صنعت تاكيد كرد و گفت: دانشگاه بايد پشتوانه توليد و صنعت باشد و متناسب با ظرفيت‌هاي صنعتي و توليدي رشته‌هاي موردنياز توسعه يابد و به افزايش مهارت‌ها، اشتغال و درآمد منتج شود.
کد خبر: ۲۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 16 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد رضا تابش در آيين معارفه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردكان افزود: دانشگاه كانون ترويج علم ، فرهنگ و اخلاق است و مأموريت اصلي دانشگاه بايد تربيت انسان‌هاي شايسته و مفيد و داراي علم و فضيلت و اخلاق باشد.

وي سومين اولويت دانشگاه را برگزاري دوره‌هاي كوتاه مدت خواند و گفت: هر دانشگاهي كه به اين اولويت‌ها بپردازد در هر كجا كه باشد موفق خواهد بود و دانشجويان از آن استقبال خواهند كرد.
رئيس پژوهشكده علوم اجتماعي و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامي نيز در اين آيين گفت: اردكان شهري است كه از ديرباز به يونان كوچك اشتهار داشته و دانشمندان و علماي بزرگي از اين ديار برخاسته‌اند.
مهدي مطهرنيا به نحوه ايجاد و خط سير رشد دانشگاه آزاد اسلامي پرداخت و اظها ركرد: در دهه گذشته فشارهاي زيادي به دانشگاه آزاد اسلامي وارد كه با صبوري و متانت اين دوره پشت سر گذاشته شد.
آيين توديع دكتر فاطمه بهجتي رئيس پيشين واحد اردكان به همراه معارفه امير ادبي اردكاني به عنوان سرپرست جديد واحد اردكان با حضور رئيس پژوهشكده علوم اجتماعي و انقلاب دانشگاه آزاد، نماينده اردكان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و مسئولان شهرستان و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار