رئيس دانشگاه ايلام تاكيد كرد: تمامي توان علمي، تجهيزاتي و آزمايشگاهي اين دانشگاه در راستاي حل مشكلات استان در بخش هاي مختلف بكارگيري مي شود.
کد خبر: ۲۱۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 17 April 2016

رئيس دانشگاه ايلام تاكيد كرد: تمامي توان علمي، تجهيزاتي و آزمايشگاهي اين دانشگاه در راستاي حل مشكلات استان در بخش هاي مختلف بكارگيري مي شود.


به گزارش تابناک ایلام؛محمد علي اكبري روز يكشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه پژوهشي و آموزشي بين دانشگاه ايلام و شركت آب و فاضلاب استان اظهاركرد: دانشگاه داراي قابليت هاي علمي و فني فراواني است كه مي تواند به حل معضل ها و مشكلات استان با نگاه علمي و محققانه كمك كند.
وي اظهار كرد: مجموعه اساتيد و دانشجويان دانشگاه ايلام آمادگي دارند نيازهاي پژوهشي، تحقيقاتي و آموزشي دستگاه هاي اجرايي استان در زمينه هاي مختلف را تامين كنند و از دستگاه ها نيز انتظار مي رود از توان دانشگاه در زمينه توسعه استان بهره ببرند.
رئيس دانشگاه ايلام گفت: اجتماعي كردن دانشگاه سياست شفاف ما در دوره مديريتي جديد است و تلاش مي كنيم دانشگاه را از حالت جزيره اي و دور از جامعه خارج كرده و در خدمت جامعه قرار دهيم.
علي اكبري خاطرنشان كرد: در اين راستا دانشكده كشاورزي شهرستان دهلران با حضور مسئولان كشوري تابستان امسال به بهره برداري مي رسد.
وي تاكيد كرد: دانشگاه ايلام بسيار فراتر از بندهاي تفاهم نامه ها براي تحقق برنامه هاي مشترك با دستگاه هاي اجرايي و مجموعه مديريت استان آمادگي كامل دارد.
وي با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شركت آب و فاضلاب استان ايلام، يادآور شد: اين تفاهم نامه در راستاي اجراي سياست استفاده بهينه از امكانات، استعداد و توانايي هاي دانشگاه ايلام در مورد رفع نيازهاي پژوهشي، تحقيقاتي و آموزشي شركت آب و فاضلاب منعقد شده است.
علي اكبري هدف از انعقاد تفاهم نامه را برقراري پيوند سازمان يافته و مداوم و بهره گيري از تخصص هاي مختلف علمي، تحقيقاتي، آزمايشگاهي، كارگاهي، آموزشي، كتابخانه اي و امكانات دانشگاه ايلام و شركت آب و فاضلاب استان براي رفع مشكلات و معضلات پژوهشي آموزشي شركت عنوان كرد.
اين تفاهم نامه براي مدت چهار سال به امضا رييس دانشگاه ايلام و مديرعامل آب و فاضلاب استان رسيد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار