نخستین همایش بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان فارس به میزبانی دارالمؤمنین جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 18 April 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:نخستین همایش بانوان شوراهای اسلامی استان فارس صبح و بعدازظهر امروز با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری فارس، رئیس شورای اسلامی این استان، مشاور عالی شورای اسلامی فارس، فرماندار ویژه جهرم، شهردار این شهر، اعضای شورای اسلامی شهرستان جهرم و برخی از مسئولان محلی به میزبانی دارالمؤمنین برگزار شد.

در این همایش رئیس شورای اسلامی فارس با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شعار انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که استقلال سیاسی، نظامی و نیمی از استقلال فرهنگی حاصل ‌شده است و استقلال فرهنگی در پی تحقق استقلال اقتصادی کشور محقق می‌شود.

محمد نعمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف شوراهای اسلامی فرهنگ‌سازی و ایجاد استقلال فرهنگی است، گفت: باید در زمینه کار و تلاش و جلوگیری از مصرف کاذب در جامعه برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی استان فارس با ارائه راهکارهایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: دولت باید ارزش پول ملی را افزایش دهد، نسبت به تقویت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، مدیریت صادرات و واردات تلاش کند و مردم نیز در سبک زندگی خود تجدید نظر کنند و بهترین شورا شورایی است که چشم‌انداز 20 ساله داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار