کد خبر: ۲۱۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 19 April 2016
پس از انتشار خبری در رسانه های استان مبنی بر فعالیت تبلیغاتی فرماندار بویراحمد و حمایت از کاندیدای دور دومی شهرستان سمیرم اصفهان، وی ضمن تکذیب این خبر واقعیت ماجرا را تشریح کرد.
در برخی از سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد عکس و مطلبی به نقل از کانال رسمی تلگرام غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا منتشر شد که منتخب مردم بویراحمد و دنا در نشستی که فرماندار بویراحمد نیز حضور دارد حمایت خود را از دکتر سلیمی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.
در این عکس که در سایت های استان منتشر شد محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز زارعی را همراهی کرده است و رسانه ها این همراهی وی با نماینده بویراحمد و دنا را بیانگر حمایت نظری از نامزد انتخاباتی سمیرم اعلام و آن را نوعی فعالیت تبلیغاتی توسط زارعی و نظری قلمداد کرده اند که در خارج از استان انجام شده است.
فرماندار بویراحمد در تماس تلفنی با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ضمن تکذیب حضور خود در سمیرم اصفهان موضوع را اینگونه تشریح کرد و گفت:ماجرا از این قرار است، چند روز پیش یکی از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه سمیرم به یاسوج سفر کرد تا با رجال سیاسی، همفکران سیاسی و آشنایان دیدار کند.
محمد کاظم نظری افزود: در خلال یکی از این دیدارها که در روستای سرآبتاوه یاسوج برگزار شد بخاطر آشنایی قبلی این کاندیدا از من دعوت شد تا در مهمانی مشترک با وی حضور یابم و اینکه برخی رسانه ها حضور در این مهمانی را فعالیت تبلیغاتی در سمیرم قلمداد کرده اند واقعیت ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار