به مناسبت دهه فجر انقلاب؛
تابناک: مدیر اداره آموزش و پرورش گلپایگان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، دبستان پارسایی(شهید اکرمی شهر گوگد) و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینا به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵ 01 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی اشراقی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه نماز، قرآن، حجاب و عفاف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر و با موضوعات نماز، قرآن، حجاب و عفاف، عترت و سایر مفاهیم اعتقادی گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه در 10 غرفه از آثار یاد شده به اضافه آثار خوشنویسی، طراحی و صنایع دستی دانش‌آموزان تا پایان دهه مبارک فجر در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش شهرستان دایر است.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان ما با مسائل اعتقادی مانند معرفت نماز برای دانش‌آموزان در آستانه تکلیف، مسئله حجاب برای دانش‌آموزان دختر و دیگر مفاهیمی که جای آنها در جامعه فعلی تا حدودی خالی است، برپا شد.

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر، بیان کرد: اجرای صبحگاه انقلاب در مدارس صحت و شاهد مهندس وکیلی با حضور پیشکسوتان انقلاب، جبهه و جنگ و برگزاری همایش‌های مهدویت با حضور اساتید برجسته از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

اشراقی تصریح کرد: در روز 18 بهمن ماه نیز پروژه‌هایی چون دبستان پارسایی(شهید اکرمی شهر گوگد) و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینا به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه مراسم کلنگ‌زنی مدرسه شهید همافر روستای نیوان سوق نیز انجام می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار