مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه از کمک 32 میلیون ریالی کارکنان اتوبوس‌رانی سمنان به مؤسسه کودکان سرطانی محک خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 23 April 2016

مسعود میرشریفی اظهار کرد: کارکنان سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان در سال گذشته بیش از 32 میلیون ریال به مؤسسه کودکان سرطانی محک کمک کردند.

وی گفت: کارکنان سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان، این حرکت خودجوش و انسان‌دوستانه را از سال 93 آغاز کردند و خواستار واریز ماهانه 30 هزار ریال از حقوق خود به حساب این مؤسسه شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه افزود: این اقدام انسان‌دوستانه در سال 94 نیز با کسر ماهانه 50 هزار ریال از حقوق 55 نفر از کارکنان این سازمان ادامه یافت و در نهایت در سال گذشته کارکنان این سازمان 32 میلیون و 500 هزار ریال به این مؤسسه هدیه دادند.

میرشریفی بیان کرد: این اقدام در سال جاری نیز با کسر 50 هزار ریال به‌صورت ماهانه از حقوق کارکنان ادامه می‌یابد تا گامی هرچند کوچک در سلامت فرزندان این مرز و بوم برداریم.

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری «محک» از سال 1370 و در قـالب یک سـازمان غیرانتفاعی - غیردولتی با انگیزه والای کمک به هم‌نوع فعالیت همه‌جانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنهـا آغاز کرده و تا پایان سال 93 بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه‌جانبه قرار داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار