نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان گفت: توان جسمي و اعتقادات اخلاقي موفقيت ورزشكاران را به دنبال دارد.
کد خبر: ۲۱۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 24 April 2016

نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان گفت: توان جسمي و اعتقادات اخلاقي موفقيت ورزشكاران را به دنبال دارد.

به گزارش ايرنا، آيت الله غياث الدين طه محمدي در ديدار با اعضاي تيم فوتبال پاس همدان اظهار كرد: شكست ها همواره عاملي براي كسب تجربه بيشتر در راستاي دستيابي به پيروزي است و انتظار داريم بازيكنان تيم پاس همچون ساير ورزشكاران بتوانند با تلاش و دقت عمل بهتر در مسير موفقيت و سربلندي تيم گام بردارند.

وي اضافه كرد: همانطور كه پيروزي ورزشكاران كشورمان شادماني ميليون ها ايراني را به دنبال دارد، موفقيت بازيكنان پاس نيز دل هاي نزديك به دو ميليون جمعيت استان همدان را خشنود مي كند.

امام جمعه همدان بيان داشت: ورزشكاران باdد توكل به پروردگار و تلاش مضاعف مي توانند به پيروزي ارزشمند برسند و انتظار مي رود در بازي اين هفته بتوانند ضمن كسب پيروزي، تماشاگران را خوشحال كنند.

وي با اشاره به اينكه مسئولان اجرايي استان همدان در حد توان از تيم پاس حمايت دارند، گفت: نشاط و شادماني بزرگترين هديه به مردم ورزش دوست است كه با كسب پيروزي ها به دست مي آيد.

وي افزود: شادماني مردم تندرستي و سلامت جامعه را به همراه دارد و محيط هاي ورزشي بهترين مكان براي ايجاد شور و نشاط سالم جمعيت مردمي بخصوص جوانان است.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان خاطرنشان كرد: تفاوت يك ورزشكار ايراني با ساير كشورها در اين است كه مسايل مادي در اولويت قرار ندارد و در هر پيروزي با سجده شكر، ثابت كرده اند كه معنويات ورزش را مهم مي دانند.

وي افزود: اعتقادات اخلاقي ورزشكاران ايراني همواره زبانزد جهانيان بوده و عامل مهمي در موفقيت آنها به شمار مي رود.

مديرعامل باشگاه پاس همدان نيز در اين نشست گفت: پاس فصل پر نوساني را پشت سر گذاشت و اكنون نياز است با اتحاد و همدلي مسئولان، هواداران، رسانه و تلاش مضاعف اعضاي تيم بتوانيم در ديدارهاي باقي مانده به پيروزي برسيم.

عبدالحميد رمضاني افزود: ديدار اين هفته پاس مقابل خونه به خونه بابل براي هر دو تيم مهم به شمار مي رود و انتظار داريم مسئولان حضوري پر رنگ تر داشته باشند ضمن اينكه هواداران نيز ورزشگاه را پر كنند.

وي اضافه كرد: تيم پاس از بازيكنان و كادر فني با اخلاق، متعهد و پرتلاش برخوردار است و اميدواريم در ديدارهاي باقي مانده بتوانيم بقاي پاس را در ليگ يك رقم بزنيم.

تيم پاس همدان دوشنبه هفته جاري از سري مسابقات ليگ دسته اول فوتبال كشور ميزبان خونه به خونه بابل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار