معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از افتتاح دهکده سلامت پهنه شرق تهران در بوستان پلیس خبر داد و گفت: دهکده سلامت منطقه 4 با شعار غلبه بر دیابت با مشارکت مناطق 8، 13، 14 و 15 در بوستان پلیس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 24 April 2016
سید ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه4 در مراسم افتتاح دهکده سلامت که با حضور جمعی از معاونان امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران سلامت مناطق 8، 13، 14 و 15 برگزار شد گفت: به مناسبت هفته ملی سلامت با شعار "غلبه بر دیابت" که از 1 الی 7 اردیبهشت ماه جاری در بوستان پلیس برپا شده است ویژه برنامه های گوناگونی در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درجهت ارتقای سلامت و تاکید براصلاح روش های زندگی برای تامین سلامتی مردم، معرفی دستاوردهای حوزه سلامت شهرداری تهران،جلب مشارکت مردمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دهکده سلامت ویژه شهروندان پهنه شرق (مناطق15و4،8،13،14) به میزبانی منطقه4 و با حضور مرکز بهداشت شمال، بیمارستان تخصصی چشم پزشکی بینا، سازمان های دولتی و بخش خصوصی حوزه سلامت در طول این هفته در بوستان پلیس مستقر و آماده خدمات رسانی به شهروندان در هفته سلامت است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار با بيان اين که برنامه هاي سلامت نبايد منحصر به اين هفته باشد يادآور شد : با توجه به اهميت مقوله سلامت اين موضوع بايد در طول سال مورد توجه قرار گيرد و همه بايد در اين مسير گام بردارند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته سلامت گفت: نواختن زنگ سلامت در مدارس محروم منطقه، بازدید از پدران و مادران شهدا و شهروندان نخبه، عیادت از بیماران و خانواده های معلولین ،همایش منطقه ای دیابت، استقرار اتوبوس و ایستگاه سلامت در محلات کم برخوردا، برپایی ایستگاه سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار برگزاری تور سلامت ویژه شهروندان منطقه اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار