کد خبر: ۲۱۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عزم جدی برای اجرای طرح‌های هادی در روستاها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، علیرضا تابش که عصر امروز به منظور شرکت در برنامه بهره‌برداری از 2880 طرح واحد مسکن مهر به استان البرز سفر کرده است، در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

وی افزود: در این حوزه اجرای طرح‌های هادی در مناطق روستای با جدیت پیگیری می‌شود و تلاش داریم تا خدمات بیشتری به ساکنان روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار اراده دهیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر برای 95 درصد روستاهای کشور که دارای جمعیت بیش از 20 خانوار هستند، طرح هادی تهیه شده و اجرای آنها در دستور کار قرار دارد.

تابش با بیان اینکه بخش مهمی از این طرح‌ها تاکنون اجرا شده است، به ارائه گزارشی از اجرای طرح هادی در روستاهای کشور اشاره کرد و متذکر شد: تاکنون طرح هادی در 15 هزار روستای کشور اجرا شده و امسال نیز این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، طی سال 95 برای 2 هزار روستا طرح هادی پیش‌بینی شده که تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق روستایی، کم‌برخوردار و محروم، افزود: اعتبارات لازم برای اجرای طرح هادی در 2 هزار روستای کشور تخصیص یافته است.

این مسئول ادامه داد: با خدمت‌رسانی به روستاها، ضمن اینکه خدمات خوبی به ساکنان روستاها و روستاییان ارائه می‌شود، جلو مهاجرت منفی گرفته شده و شاهد رونق روستاها خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار