فرماندار بافق گفت: زمينه و مقدمات لازم براي برگزاري انتخابات پرشور و با شكوه در اين شهرستان فراهم است.
کد خبر: ۲۱۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سيد مهدي طلايي مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: تمام مراحل انتخابات بايد طبق مقررات و با همكاري عوامل اجرايي ،مردم و مسئولان شهرستان بافق با شور و نشاط برگزار شود.

فرماندار بافق به برگزاري انتخابات مرحله اول دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان اشاره كرد و افزود: حضور بيش از 96 در صد از افراد واجد شرايط در انتخابات هفتم اسفند ياد آور نخستين انتخابات پس از پيروزي انقلاب اسلامي بود كه در استان يزد كم نظير است.
وي حضور گسترده مردم شهرستان بافق را در مرحله اول انتخابات ستود و ابراز اميدواري كرد در مرحله دوم نيز شاهد حضور حد اكثري مردم هميشه در صحنه اين شهرستان باشيم.
طلايي مقدم با بيان اينكه تعداد شعب اخذراي و شرايط صندوق ها و هيئت اجرايي همانند شرايط دوره اول انتخابات هفتم اسفند 94 است تصريح كرد: با توجه به بالا بودن حساسيت اين دوره نسبت به دوره قبل، براي اجراي برخي از موارد نيروهاي بيشتري از مركز استان يزد بكارگيري مي شوند.
وي دست اندركاران اين دوره از انتخابات را يكهزار و 350 نفر در بافق اعلام كرد و افزود: اين افراد در قالب هيات هاي بازرسي، اجرايي، نظارت، نيروهاي انتظامي محافظين صندوق، رانندگان و خدمه در امر برگزاري انتخابات دهم ارديبهشت همكاري دارند.
فرماندار بافق، هماهنگي و همدلي حاكم در هيئت هاي مختلف نظارت، بازرسي و اجرايي انتخابات مرحله اول را يا آور شد و بيان كرد: شهرستان در سايه همدلي و همكاري انتخاباتي سالم و بدون حاشيه برگزار كرد و در انتخابات پيش رو هم چنين خواهد بود.
وي بر صيانت از آراي مردم و نهايت امانتداري تاكيد كرد و افزود: دور دوم رقابت كانديداها خيلي نزديك است و احتمال اينكه اختلاف به اندازه تعداد انگشتان يك دست باشد وجود دارد بنا بر اين بايد مراقب بود كه يك راي جابجا نشود.
اين مسوول همچنين خاطرنشان كرد: نامزدها و مسئولان ستاد كانديداهاي انتخابات بافق بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه و از هرگونه اقدامي كه به عنوان تخلف و جرم انتخاباتي در تبليغات محسوب مي شود جدا پرهيز كنند.
به گزارش ايرنا، پس از برگزاري انتخابات هفتم اسفند 94 با اتمام شمارش آراي مردم در حوزه انتخابيه مهريز، ابركوه، بهاباد، بافق و خاتم، محمدرضا صباغيان بافقي با اخذ 27 هزار و 483 راي و محمدرضا بابايي مهريزي با 22 هزار و 141 راي به دور دوم انتخابات مجلس دهم راه يافتند.
35شعبه اخذ راي در شهرستان بافق آراي مردم را جمع آوري مي كنند كه از اين تعداد 16 شعبه ثابت و بقيه سيار هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار