مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه درخصوص واگذاری شهروند تاکنون دستوری داده نشده است، گفت: در نیمه دوم سال جاری در توسعه ناوگان فروشگاهی تحول عظیمی صورت خواهدگرفت.
کد خبر: ۲۱۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 25 April 2016
سید اکبر علوی در مراسم قرعه کشی جشنواره لبخند نوروزی 95 با بیان اینکه در سال گذشته بالاترین میزان کسب رضایت مندی مشتریان این فروشگاه را داشتیم، گفت: قریب به 2هزار نفر از پرسنل شهروند، در ایام عید نوروز تنها یک روز از مرخصی خود استفاده کردند و آماده ارایه خدمات دهی به شهروندان بودند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند گفت: بالغ بر 22درصد نسبت به سال گذشته افزایش فروش داشته ایم.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم در هر مکانی که نیاز است فروشگاه شبانه روزی اضافه شود، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان 7 فروشگاه شبانه روزی فعال داریم که براساس آمارها و رصد فروشگاه ها در زمان های عادی و غیر از جشنواره ها فروشگاه بیهقی و بهرود بالاترین میزان مشتری را دارد.

علوی درخصوص فروش حقیقی فروشگاه های شهروند که فروشگاه های خیابان جمهوری به پایین را شامل می شود، یادآورشد: در سال 94 زیرساخت مناسبی را برای فروش مجازی داشته ایم که بیش از صددرصد افزایش فروش داشته است که این طرح از سوی دانشگاه و اساتید دانشگاه دنبال می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ویژه ای درباره توسعه ناوگان فروشگاه های شهروند داریم، تصریح کرد: در نیمه دوم سال جاری تحول عظیمی دراین خصوص به وقوع خواهد پیوست.

علوی با بیان اینکه تاکنون در خصوص واگذاری شهروند دستوری داده نشده است، یادآور شد: بنده در این مورد بی اطلاع هستم وتابع دستور مافوق خود در این خصوص هستیم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به هزار و 390 جایزه نقدی به ارزش 2و 3 و 5 و 10 میلیون ریالی یادآورشد: 7 خودروی پژو پارس به 7 نفر از شهروندان با مراسم قرعه کشی که امروز برگزار شد، اهدا می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار