رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به اینکه بودجه قم در سال جاری رقمی بالغ بر 600 میلیارد تومان است،گفت:با این پول های اندک دولت نمی تواند طرح های کلان را در قم اجرا کند.
کد خبر: ۲۱۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 25 April 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی، با اشاره به اینکه بودجه سال 95 استان قم افزایش پیدا کرده است،اظهار داشت:برای سال جاری بودجه استان قم با افزایش هایی که داشته است به رقمی بالغ بر 600 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه این موضوع مهم با پیگیری مسئولان استان به وقوع پیوست و امیدواریم برای سال های بعد نیز افزایش داشته باشیم،افزود:با بررسی هایی که مجلس شورای اسلامی انجام داد بودجه عمرانی استان قم 26 درصد و بودجه جاری نیز 23 درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم همچنین با مورد توجه قرار دادن این موضوع که در ابتدای دولت تدبیر و امید، قم رتبه سی ام در جدول اعتبارات استان‌ها را دارا بود ولی در سال ۹۵ با ارتقای سه پله‌ای به رده ۲۷ رسیده است. تصریح کرد:اگر چه شرایط بودجه استان بهبود یافته اما با این پول های اندک دولت نمی تواند طرح های کلان را اجرا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه اختصاص یافته برای کلان شهرهای مذهبی کشور از جمله قم،شیراز و مشهد اشاره کرد و گفت:این بودجه به مبلغ 140 میلیارد تومان است که در منابع ملی گنجانده خواهد شد.

رضوی ابراز داشت:قبلا قرار بود برای سال 95 تنها شهر مشهد این بودجه را دریافت کند اما با تلاش مسئولان استان قم نیز جزء این استان ها قرار گرفت،این رقم بودجه ردیف ملی دارد و از این طریق برای شهرداری ها یا سایر نهادها اختصاص داده می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم خاطر نشان ساخت:سال قبل 58 درصد بودجه استان قم تحقق پیدا کرد این برآورد نیز وجود دارد که در سال جاری نیز همین میزان شاهد تحقق بودجه باشیم.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار