دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی خبر داد:
کد خبر: ۲۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 26 April 2016

کورش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی امسال با اولین ایده شو در حوزه کسب و کارهای اجتماعی در اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در دوازدهمین جشنواره شیخ بهایی، بیش از ۱۰۰ طرح و فرصت سرمایه‌گذاری فن‌آفرینانه معرفی خواهد شد و ده‌ها سرمایه‌گذار در قالب اشخاص حقیقی یا شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ در این جشنواره مشارکت دارند.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: همچنین ۱۲ سخنرانی آموزشی در سه حوزه کارآفرینی اجتماعی، فرصت‌های بین‌المللی فن‌آفرینانه و مهارت‌های واسطه‌گری فناوری خواهد بود که سخنرانان، کارآفرینان موفق داخلی و ایرانیان مقیم خارج کشور هستند.

وی به برگزاری اولین ایده شو در حوزه کسب و کارهای اجتماعی همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اشاره کرد و ادامه داد: ایده شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود و هر یک از شرکت کنندگان در مدت سه دقیقه، ایده خود در زمینه‌های مختلف به حاضران معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه  ۳۸ طرح به مرحله نهایی بخش طراحان کسب و کار راه یافتند، اعلام کرد: کارگروه طراحان کسب و کار نیز با نهایی کردن داوری‌ها، از میان ۸۲ طرح راه‌یافته به مرحله داوری‌ها، ۱۹ طرح را به مرحله کسب و کار آزاد و ۱۹ طرح را نیز به مرحله کسب و کار دانشجویی معرفی کردند.

خسروی اعلام کرد: در این بخش تلاش می‌کنیم ایده‌های نو مبتنی بر فناوری که قابلیت تجاری‌سازی آن به اثبات رسیده باشد را در قالب یک نقشه راه تجاری سازی (طرح کسب و کار) پذیرش و مورد داوری قرار دهیم.

وی گفت: بدیهی است که موفقیت در این بخش و کسب امتیازات لازم پس از طی چند مرحله داوری باعث ایجاد اعتماد به نفس در جوانان خلاق و نوآور شده و انگیزه راه‌اندازی یک شرکت دانش بنیان را در آنها ایجاد و یا تقویت می کند.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی بیان داشت: دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرينی شيخ بهايی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی با ماموریت شناسایی، ارزیابی و رتبه‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر فناوری و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران، بازرگانان، پژوهشگران، خیرین، کارآفرینان و همه علاقه‌مندان به توسعه فرصت‌های فن‌آفرینی و کارآفرینی از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ در مهمانسرای عباسی برگزار می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار