نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: فرهنگ و گفتمان حاکم بر جامعه باید کار و تولید باشد.
کد خبر: ۲۱۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 27 April 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز نمایندگان کارگران و کارفرمایان اظهار داشت: فرهنگ و گفتمان حاکم بر جامعه به‌ویژه برای مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دغدغه رشد، کار و تولید در استان فارس باشد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌وری در سطح استان فارس مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است، افزود: تعداد زیادی از کارخانه‌ها به دلیل ضرر و زیان در حال تعطیل شدن هستند و میزان بهره‌وری در این رابطه بسیار ضعیف است و برای برون‌رفت از این معضل اگر به سیکل کامل در تولید نرسیم با خسارات فراوانی در زیرساخت‌های اقتصادی، صنعتی و اشتغال در استان روبرو می‌شویم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: توجه به تولیدات داخلی و ورود غیرضروری کالا به‌ویژه کالاهای پذیرایی، لبنیات، گوشت و دیگر مایحتاج به تولیدات استان خسارات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: عده‌ای از سرمایه‌داران احداث کارخانه را به‌عنوان مقدمه‌ای برای دلالی و درآمد نامشروع قرار داده و با ضعیف کردن خط تولید درصدد از مدار خارج کردن کارخانه را داشته و سرمایه خود را برای تصرف امکانات شامل زمین و ساختمان قرار می‌دهند.

امام‌ جمعه شیراز بیان داشت: بسیاری از ادارات و کارخانه‌های تولیدی از زاویه محدود و هرکدام با یک عینک به تولید نگاه می‌کنند و درنتیجه مشکلات فراوانی را ایجاد کرده و زمینه سقوط فعالیت‌های اقتصادی را فراهم می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار