خرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد:
فرماندار ملکان گفت: عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع گلخانه ای خاورمیانه خرداد ماه سال جاری در شهرستان ملکان با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 28 April 2016
به گزارش تابناک تبریز،جهانگیر اسکندرزاده روز چهارشنبه در همایش شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان ملکان که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید افزود: این گلخانه در بیش از 30 هکتار وسعت و سرمایه گذاری بالغ بر 170 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از گلخانه ملکان زمینه اشتغال بیش از 200 نفر به طور مستقیم در آن فراهم خواهد شد اظهار کرد: با افتتاح و شروع بکار این گلخانه صنایع تبدیلی و کارخانجات تولیدی وابسته نیز اطراف آن احداث خواهد شد.
اسکندرزاده در ادامه موفقیت ها و توسعه شهرستان ملکان را در برگزاری قانونمند و با مشارکت بیش از 84 درصدی  انتخابات هفتم اسفندماه و توسعه و عمران منطقه را مدیون همکاری و تعامل شوراها و دهیاران و مردم با دستگاههای دولتی دانست و افزود: دوری از طایفه گرایی و قوم گرایی و اجرای کامل قانون شوراها و پیگیری مسائل و مشکلات شهرها و روستاها می تواند به توسعه و عمران بیشتر  منطقه منجر شود و شوراها در عمل به این سه امر مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
وی افزود: شوراها منتخب همه مردم هستند چه آنهایی که رای داده اند چه آنهایی که رای نداده اند و مبادا شوراها در این خصوص دچار لغزش شوند و باید طوری رفتار کنند که حتی اعتماد آنهایی هم که رای نداده اند را به خود جلب نمایند.
فرماندار ملکان با بیان اینکه شوراها در قبال رفتار و عملکرد خود در مقابل خدا و مردم مسئول هستند، از آنها خواست در سال جاری نیز همچون سال های گذشته با همدلی و وحدت بین مردم و دستگاههای دولتی در جهت عمران و آبادانی روستاها و شهرها تلاش نمایند.
در ادامه همایش بخشدار مرکزی ملکان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شوراها و دهیاران بخش مرکزی در سال های 93 و 94 گفت: در طول 2 سال گذشته در سایه همکاری بین شوراها و دهیاران روستاها با دستگاههای دولتی بیش از 30 کیلومتر مسیرگشایی و بیش از 25 کیلومتر جدول گذاری با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال انجام شده است.
خانی اجرای بیش از 90 هزار متر مربع آسفالت در مسیرهای آزاد شده در روستاهای بخش مرکزی را از دیگر خدمات بخشدار مرکزی ذکر کرد و گفت: برای آسفالت این معابر نزدیک به 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی  از اجرای عملیات پسماند به صورت سیستماتیک در اکثر روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت: در حال حاضر در اکثر روستاهای این بخش غسالخانه نیز احداث شده است.
خانی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز با تعامل و همکاری بین شوراها و دستگاههای دولتی شهرستان ملکان،عملیات بهسازی و ساماندهی روستاها ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :