مجلس‌آرا مطرح کرد:
تابناک: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: کمتر خیری زیر بار حمایت از زنان و کودکان خانواده مطلقه یا خانواده ای که سرپرست خانواده در زندان به سرمی برد، می‌رود.
کد خبر: ۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 12 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی مجلس آرا اظهار داشت: شهرستان خمینی شهر در سال گذشته ۳ هزار و ۷۳۴ تومان ، شهروندان اصفهان ۴ هزار و ۴۸۷ هزار تومان، خوانسار ۶ هزار و ۶۱۳ تومان، خوروبیابانک ۶ هزار و ۷۰۰ تومانی و اردستان ۵ هزار و ۹۶۰ تومان صدقه پرداخت کردند.

وی بیان داشت: پرداخت صدقه هر اصفهانی درسطح استان ۴ هزار و ۶۶۷ تومان در طول سال گذشته بوده و هر شهروند نطنزی با ۸ هزار و ۲۲۶ تومان بالاترین صدقه را پرداخت کرده است.

مجلس آرا افزود: ۴۲هزار و ۵۰۰ حامی از ۸ هزار و ۲۴۸ یتیم تحت پوشش کمیته امداد حمایت کرده و در سال ۹۳ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان به حساب ایتام واریز کرده‌اند.

وی اعلام کرد: به طورمیانگین به هر یتیم در سال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمک می شود یعنی در ماه نزدیک به ۱۵۰ هزار تومان به هر فرد کمک پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در هر ماه ۶ میلیارد تومان به ۹۶ هزار خانوار اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه برای هر یتیم بین ۴ تا ۵ حامی وجود دارد، گفت: این در حالی است که کمتر خیری زیر بار حمایت از زنان و کودکان خانواده مطلقه یا خانواده ای که سرپرست خانواده در زندان به سرمی برد می‌رود.

مجلس آرا از خارج شدن ۷ هزار نفر تا یازده ماه سال گذشته از پوشش کمیته امداد اصفهان خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر بیش از هشت هزار یتیم در استان اصفهان وجود دارد و ۴۲ هزار حامی از این ایتام پشتیبانی می کنند.

وی با اظهار اینکه ۹۶ هزار و ۱۱۶ خانوار در قالب ۱۸۸ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: ایتام ۴۵ درصد، خانواده مطلقه ۱۲ درصد، از کار افتاده ۳۲ درصد، زندانیان ۳ درصد، بیماران صعب العلاج ۲ درصد و زنان سرپرست خانواده ۵۹ درصد از مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان را تشکیل می دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار داشت: سال گذشته ۱۴ میلیاد و ۹۶۷ میلیون تومان از سوی حامیان به یتیم های زیر ۱۸ سال اصفهان کمک شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :