کد خبر: ۲۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 28 April 2016


مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز از ورود یک سامانه بارشی به آسمان کشور خبر داد و گفت: این سامانه آب و هوای استان البرز را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی هفته جاری آسمانی ابری تا کمی ابری را تجربه کردیم که در برخی ساعت‌ها در روزهای ابتدایی هفته با بارش پراکنده همراه بود.

وی افزود: این وضعیت تا صبح امروز تداوم داشته است اما با ورود سامانه بارشی از سمت غرب به آسمان کشور، آب و هوای استان البرز نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز تصریح کرد: بر این اساس انتظار داریم که از عصر امروز شاهد افزایش شدت وزش باد و افزایش ابرها در آسمان استان البرز باشیم.

رحمانیان گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و دقت در داده‌ها علمی انتظار داریم که از بعد از ظهر امروز در برخی از مناطق البرز شاهد افزایش ابرها و بارش‌های پراکنده باشیم.

وی افزود: ضمن اینکه برای دو روز آینده احتمال وزش باد شدید در استان البرز وجود دارد.

به گفته مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز این شرایط برای روز جمعه نیز پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای پیش گفت: این وضعیت تا روز جمعه تداوم دارد و امروز حداقل دمای هوا در البرز 15 درجه و حداکثر 31 درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اما انتظار داریم که به دلیل ورود سامانه بارشی و تأثیری که بر آب و هوای استان البرز دارد، در روز جمعه حدود دو درجه دمای هوا در اکثر مناطق استان از جمله شهرستان کرج کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار