امروز همزمان با سراسر کشور رقابت کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم آغاز شده است.
کد خبر: ۲۲۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 29 April 2016
فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز جمعه- 10 اردیبهشت‌ماه 1394- آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، امروز همزمان با سراسر کشور رقابت کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم آغاز شده است.

این رقابت انتخاباتی تنها در دو حوزه انتخابیه استان همدان شامل رزن و ملایر برگزار می‌شود چرا که نماینده‌های سایر حوزه‌های انتخابیه همچون همدان-فامنین، بهار- کبودراهنگ، تویسرکان، اسدآباد و نهاوند در همان دور نخست با حداکثر آرا به بهارستان راه یافتند.

هم‌اینک مردم شهرستان ملایر برای انتخاب نماینده دوم خود از بین دو کاندیدا پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و رزنی‌ها هم که صاحب تنها یک کرسی هستند، آمده‌اند تا تکلیف را در دور دوم مشخص کنند.

در حوزه انتخابیه ملایر 192 شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده که از این تعداد 119 شعبه ثابت و 73 شعبه سیار است.

77 شعبه در شهر ملاير، 30 شعبه در بخش مركزي، 30 شعبه در بخش جوكار، 30 شعبه در بخش سامن و 20 شعبه در بخش زند مستقر شده است.

در شهرستان ملایر 226 هزار و 50 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 942 نفر رأی اولی است.

و اما در حوزه انتخابیه رزن 123 شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رزن درنظر گرفته شده که از این تعداد 9 شعبه سیار و 114 شعبه ثابت است.

43 شعبه در شهر قروه در جزین، 43 شعبه در شهر سردرود و 37 شعبه در بخش مرکزی و شهر رزن استقرار یافته تا آراء مردم را جمع‌آوری کنند.

در شهرستان رزن 92 هزار و 785 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 132 نفر رأی اولی است.

به گزارش ایسنا، بنا به گفته عبدالرضا رحمانی؛ فضلی وزیر کشور انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 امروز آغاز و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم انتخابات تمدید می‌شود و این امر از سوی وزارت کشور و با هماهنگی شورای نگهبان به استانداری ها اعلام می‌شود. اگر نیازی به تمدید زمان انتخابات نباشد نتایج تا فردا ساعت 8 صبح اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار